نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

برنتون توایتز به جمع بازیگران لایو اکشن Titans پیوست

از آنجایی که لایو اکشن سریالی تایتان‌ها (Titans) تولید خود را آغاز کرده و روز به روز به تعداد بازیگران آن اضافه می‌شود، اخیرا خبر پیوستن برنتون توایتز به تیم تولیدات این سریال منتشر شده است.

کمپانی دی سی اخیرا لیستی از بازیگران لایو اکشن سریالی جدید خود به نام تایتان‌ها (Titans) را که با محوریت شخصیت‌های تایتان ساخته می‌شود اعلام کرده و در میان بازیگران و نقش‌های اصلی این لیست نام برنتون توایتز (بازیگر فیلم دزدان دریایی کارائیب: مرده‌ها قصه نمی‌گویند Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales و خدایان مصر Gods of Egypt) که در مقابل شخصیت دیک گریسون ملقب به رابین نوشته شده بود، به چشم می‌خورد.

جف جانز تهیه کننده اجرایی این لایو اکشن در گفتگوی کوتاهی عنوان کرد:

دیک گریسون یکی از مهم‌ترین و نمادین‌ترین قهرمان‌های دنیای دی سی است و اصلا فکر نکنید که پیدا کردن بازیگر آن کار راحتی بود، اما ما توانستیم این کار را هم انجام دهیم. برنتون خیلی احساسی، خوش قلب و خطرناک است و شکل فیزیکی و ظاهر او جوری است که خیلی خوب می‌تواند نقش شاگرد سابق بتمن و رهبر آینده تیم تایتان‌ها را ایفا کند. ما بسیار احساس خوش‌شانسی می‌کنیم که او قبول کرد تا استعداد و توانایی‌هایش را به این پروژه و به این شخصیت محبوب بیاورد و صرف آنها کند.

این سریال لایو اکشن به نویسندگی گرگ برلانتی، آکیوا گلدزمن، جف جانز، سارا شنکتر و تهیه‌کنندگی بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر، از طریق سرویس دیجیتال جدید کمپانی دی‌سی پخش خواهد شد. علاوه بر توایتز که به تازگی به جمع بازیگران لایو اکشن تایتان‌ها برای ایفای نقش دیک گریسون اضافه شده، تیگن کرافت برای نقش ریون و آنا دیوپ هم برای نقش استارفایر به لیست هنرمندان این سریال اضافه شده‌اند.

Robin

سریال تایتان‌ها داستان گروهی از جوانان را حکایت می‌کند که خیلی زود به قدرت‌های فوق‌العاده خود دست یافتند و می‌توان گفت که خیلی زود به دنیای ابرقهرمانان اضافه شدند. این شخصیت‌ها قبلا، هر کدام در هر گوشه‌ای از دنیای کتاب‌های کامیک دی سی در داستان‌های مختلف آورده شده‌اند. در این سریال که تشکلی از قهرمانان است، دیک گریسون از درون سایه‌ها ظاهر می‌شود و قرار است که نقش رهبر این گروه قهرمانان تقریبا تازه‌کار و نترس را برعهده بگیرد. این تیم علاوه بر خود دیک گریسون، شامل ریون، استارفایر و خیلی شخصیت‌های دیگر است. سریال Titans یک لایو اکشن درام و ماجراجویی است که یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین تیم‌های کتاب‌های کامیک را که تا به حال به تصویر کشیده شده‌اند معرفی کرده و مورد بررسی قرار می‌دهد. آکیوا گلدزمن (تهیه کننده اجرایی سریال‌ پیشتازان فضا: اکتشاف Star Trek: Discovery و سریال زیرزمین Underground)، مدیر و مسئول بخش سرگرمی کمپانی دی سی جف جانز (توسعه دهنده سریال‌ The Flash و سریال Arrow) و همچنین گرگ برلانتی (تهیه کننده و توسعه دهنده سریال Arrow، سریال Legends of Tomorrow، سریال The Flash و سریال Supergirl) نویسندگی این لایو اکشن را برعهده دارند. 

طرفداران دنیای کتاب‌های کامیک دیک گریسون را با نام مستعارش یعنی رابین و شاگرد و همکار بتمن به خوبی می‌شناسند. بعد از اینکه پدر و مادر دیک در سیرک و در نمایش هنر بند بازی در ارتفاعات بلند خود کشته شدند، بروس وین قیم و سرپرست قانونی دیک شد و به او هنرهایی را آموزش داد تا بتواند در کنار بتمن با جرم و جنایت مبارزه کنند. اما بعد از سالهای زیادی که او همکار وفادار بتمن بود و او را در هر شرایطی کمک می‌کرد، دیک تصمیم گرفت که جایگاه خود را به دور از سایه محبوبیت و معروفیت شوالیه تاریکی پیدا کند. بالاخره او توانست روی پای خود بایستد و مردی مستقل شود. او قرار است به عنوان یک رهبر، مربی و به عبارتی یک پدر برای خانواده جدیدش یعنی تایتان‌ها باشد. هنوز معلوم نیست و باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا در این سریال تبدیل گریسون به نایت وینگ نشان داده می‌شود و یا قرار است همان رابین باقی بماند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده