نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

ریبوت سریال کلاسیک Starsky & Hutch ساخته می‌شود

جیمز گان تهیه‌کننده سریال کلاسیک و دوست داشتنی Starsky & Hutch (استاراسکای و هاچ) خواهد بود. سرویس استریم آمازون حق ساخت این سریال را خریداری کرده است.

سریال قدیمی و اکشن Starsky & Hutch یا «استاراسکای و هاچ» به جعبه‌ جادویی بازخواهد گشت. امروز به‌صورت رسمی این خبر تأیید و اعلام شد که سرویس استریم آمازون حق امتیاز ساخت ریبوت سریال محبوب Starsky & Hutch دهه ۷۰ میلادی را به دست آورده و تهیه‌کنندگی آن را به جیمز گان، کارگردان دو فیلم مجموعه Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، سپرده است.

طبق گزارش سایت وِرایتی (Variety)، آمازون برای ساخت ریبوت سریال Starsky & Hutch، شریک کمپانی سونی پیکچرز خواهد بود. هفته گذشته و با اعلام اولین خبر رسمی در مورد سریال Starsky & Hutch، مشخص شد که سونی پیکچرز هم در ساخت ریبوت این سریال همکاری خواهد داشت، ولی آمازون با قراردادی که اجازه به روی آنتن بردن فیلمنامه جدید را به این کمپانی می‌داد، تضمین کرد که سریال جدید روی سرویس استریم این کمپانی به نمایش درخواهد آمد.  

جیمز گان در کنار برادرش برایان گان و پسرعموی خود، مارک گان، تهیه‌کنندگی سریال Starsky & Hutch را بر عهده خواهد داشت. مارک گان نویسنده این سریال نیز به شمار می‌رود. جیمز گان در مورد ریبوت سریال Starsky & Hutch چنین گفت:

زمانی که بچه بودم، سریال Starsky & Hutch اولین و تنها سریال بزرگسالانه‌ای بود که دیدم و البته عاشق آن سریال شدم. من عاشق خیابان‌های کثیف، سرنخ‌هایی که قاتل بر جای می‌گذاشت و ماشین‌های عضلانی آن سریال بودم. بنابراین هنگامی که نیل مورتیز از من پرسید آیا علاقه دارم بخشی از تیم سازنده سریال Starsky & Hutch باشم، بی‌درنگ این پیشنهاد را قبول کردم. تیم خود را با دو تن از نویسندگانی که بیشترین اعتماد را به کار آن‌ها دارم، یعنی برادرم، برایان گان و پسرعمویم، مارک گان، تشکیل دادم و قرار است با همکاری یکدیگر ریبوت سریالی را بسازیم که همیشه آن را ستایش می‌کردم. معتقدم همکاری با آمازون بیشترین آزادی عمل را در اختیار ما قرار خواهد داد که سریالی متفاوت بسازیم، بینندگان را به چالش بکشیم و پارامترهای این ژانر را با توجه به زمانی که در آن هستیم تغییر دهیم.

Starsky-Hutch

سریال ابتدایی Starsky & Hutch بین آوریل سال ۱۹۷۵ تا مه سال ۱۹۷۹ و در ۹۳ قسمت از شبکه ABC پخش شد. بازیگران اصلی این سریال دیوید سول و پل مایکل گلازر بودند. این دو نقش دو پلیس اهل کالیفرنیای جنوبی را ایفا می‌کردند. شخصیت هاگی بیر مهارت زیادی در کسب اطلاعات، مخصوصاً از نواحی بدنام شهر داشت و کاپیتان دوبی هم رئیس بدون چون‌وچرا محسوب می‌شد. فیلمی هم با همین عنوان از روی این سریال ساخته شد که کارگردانی آن را دیوید دابکین بر عهده داشت. در این فیلم بازیگرانی همچون بن استیلر، اوون ویلسون، وینس وان، اسنوپ داگ، جیسون بیتمن، فرد ویلیامسون، ویل فرل، ایمی اسمارت، کارمن الکترا، جولیت لوئیس، مالی سیمز و کریس پن به ایفای نقش پرداختند.

گفتنی است بازی ویدیویی Starsky & Hutch نیز در سال ۲۰۰۳ برای پلی استیشن 2، ایکس باکس و پی سی منتشر شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده