نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

لایو اکشن سریالی بازی Ark: Survival Evolved به تلویزیون‌ خواهد آمد

کمپانی Studio Wildcard در همکاری جدیدی با استودیو Pixomondo قصد ساخت لایو اکشنی سریالی از بازی Ark: Survival Evolved را دارند.

همانطور که می‌دانید مدت‌ها قبل بازی Ark: Survival Evolved در حالت Early Access قابل استفاده بود و اخباری از ساخت نسخه نهایی این بازی به گوش می‌رسید. بعد از تقریبا ۲ سال که کمپانی Studio Wildcard پروژه بازی Ark: Survival Evolved خود را معرفی کرد و ساخت آن را آغاز کرد، بالاخره در همین هفته نسخه پی سی و کنسول آن برای طرفداران عرضه شد. بعد از انتشار این بازی، توسعه دهندگان دست روی دست نگذاشتند و تیم جدیدی با استودیو فوق‌العاده حرفه‌ای در زمینه جلوه‌های ویژه یعنی استودیو Pixomondo را تشکیل دادن. آن دسته از کسانی که دو فیلم خشن 7 (Furious 7) و سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را دیده‌اند، پس با هنر و استعداد بی‌نظیر این استودیو آشنا شده‌اند. این تیم در اقدامی جالب قصد دارند روی علاقه طرفداران به این بازی، سرمایه گذاری دیگری هم انجام دهند و با کمک هم تصمیم دارند تا لایو اکشنی براساس این بازی محبوب ساخته و به تلویزیون‌ها بیاورند.

عرضه نسخه نهایی و کامل این بازی مدت زیادی است که به طول انجامیده. ابتدا تاریخی که برای عرضه آن اعلام شد، تابستان سال ۲۰۱۶ بود. بعد از آن انتشار این بازی به تاخیر خورد و تاریخ عرضه آن مجددا برای ۸ آگوست ۲۰۱۷ (۱۷ مرداد ۱۳۹۶) تنظیم شد؛ اما همانطور که شما طرفداران این بازی که مدت زیادی برای آن صبر کردید و اخبار آن را دنبال می کردید می‌دانید، داستان به همینجا ختم نشد و طبق بیانیه‌ای که آنها اعلام کرده بودند و به خاطر بعضی اتفاقات پیش‌بینی نشده دوباره تاریخ انتشار این بازی به عقب رانده شد.

حتی با در نظر نگرفتن این جریانات و اتفاقاتی که باعث عقب راندن زمان انتشار نسخه نهایی بازی Ark: Survival Evolved شده، می‌توان گفت که این تاخیرها تنها چیزی نبوده که چند وقت اخیر طرفداران را از کمپانی Studio Wildcard ناراحت کرده است. زمانی که قیمت جدیدی برای این بازی اعلام شد و دقیقا زمان انتشار نسخه نهایی آن، قیمتش تقریبا به دو برابر قیمت نسخه قبل افزایش پیدا کرد، طرفداران نتوانستند آرام بنشینند و سر و صدای خیلی زیادی بین آنها به راه افتاد. نسخه قبلی این بازی که در حالت Early Access اجرا می‌شد، به قیمت ۳۰ دلار به فروش می‌رسید. علاوه بر تمامی این مسائل، قبلا اعلام شده بود که قرار است قبل از انتشار نسخه نهایی، قابلیت رقابت‌های چند نفره از این بازی برداشته شود که در ماه جولای توسعه دهندگان این تصمیم خود را به کلی تغییر دادند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده