نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار چند تریلر جدید از Call of Duty: WWII با محوریت شخصیت‌های بازی

کمپانی اکتیویژن اخیرا چند تریلر جدید و خیلی جذاب از بازی Call of Duty: WWII منتشر کرده که هر کدام از آنها به معرفی شخصیت‌های اعضای مختلف جوخه می‌پردازد. 

از آنجایی که زمان خیلی زیادی تا انتشار بازی Call of Duty: WWII باقی نمانده کمپانی اکتیویژن، ناشر و استودیو بازی‌سازی اسلج همر سازنده این بازی، به تازگی چهار تریلر جدید از این بازی شوتر اول شخص را در فضای اینترنت منتشر کرده که ما را با برخی از شخصیت‌های این بازی آشنا می‌کند. هر کدام از این چهار تریلری که توسط این دو کمپانی منتشر شده است، اطلاعات تقریبا کاملی را درباره چهار شخصیت مهم بازی Call of Duty: WWII مانند سن و محل خدمت و سِمَتی که دارند ارائه می‌دهد. شما در انتهای همین پست می‌توانید هر چهار تریلر این بازی را مشاهده و دانلود کنید.

هر کدام از تریلرهای جدید بازی Call of Duty: WWII یک شخصیت خاص و مهم جوخه را که درگیر حالت داستانی بازی است به تصویر کشیده و نکات مهم و جالب توجهی از آن را ارائه می‌دهد. همانطور که در ویدئوها و اسامی آنها مشاهده می‌کنید، اولین مورد درباره شخصیت اصلی بازی به نام رونالد دنیلز ملقب به رد است و کاراکتر او به چالش کشیده می‌شود. دومین تریلر به بررسی بهترین دوست رد یعنی رابرت زسمان پرداخته و او را در حالت داستانی به ما معرفی می‌کند. سومین ویدئو روی رهبر جوخه شما در بازی یعنی ویلیام پیرسون تمرکز کرده و به معرفی آن می‌پردازد. در نهایت و در ویدئو چهارم هم ما شاهد معرفی ستوان جوخه یعنی جوزف ترنر خواهیم بود.

این چهار تریلر فوق‌العاده جذاب که هیجان طرفداران را برای تجربه این نسخه بالا می‌برد، در دومین روز از مراسم Week of Intel استودیو بازی‌سازی اسلج همر منتشر شده است که به ما این را نشان می‌دهد که ناشر و توسعه دهنده بازی قصد دارند تا روز ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۷ (۳۱ شهریور ۱۳۹۶)، هر روز اطلاعات بیشتر و بروزتری را درباره جدیدترین و مورد انتظارترین پروژه خود منتشر کنند. 

همانطور که در بخش اخبار بازی مشاهده کردید، در اولین روز از مراسم Week of Intel، تریلر جدیدی از بخش داستانی بازی Call of Duty: WWII منتشر شده بود. به همین ترتیب شما به‌زودی با متحدانی آشنا می‌شوید و به شما معرفی می‌شوند که به شما در مقابله و مبارزه با نیروهای محور که نام دولت‌های محور یا متحدین هم شناخته می‌شوند کمک خواهند کرد.

بازی Call of Duty: WWII به طور رسمی برای عرضه در تاریخ ۱۲ آبان ماه سال جاری (سه نوامبر) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان برنامه ریزی شده است. بازیکنانی که این بازی را پیش‌خرید کرده‌اند هم از مزایای مربوط به خود برخوردار خواهند بود. یکی از مزایای پیش‌خرید این است که میان سلاح‌های موجود در بازی، می‌توانید یکی را به دلخواه برای بخش چندنفره انتخاب کنید. این مزیت پیشنهاد متقاعدکننده‌ای به نظر می‌رسد؛ چرا که آزادسازی سلاح در بخش چندنفره کمی زمان می‌برد و اگر قصد شروع خوبی در بخش چندنفره را داشته باشید، پیش‌خرید بازی روش مناسبی به نظر می‌رسد. دیگر مزیت بزرگ پیش‌خرید بازی به دریافت امتیاز تجربه دوبرابر بازمی‌گردد. البته قرار نیست تا ابد امتیاز تجربه دوبرابر دریافت کنید؛ بلکه با پیش‌خرید بازی، به مدت چهار ساعت گیم‌پلی داخل مسابقات امتیاز دوبرابر دریافت خواهید کرد. در هر صورت این مزیت هم روش خوبی برای ارتقای سطح سریع است.

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید

برای دانلود تریلر از طریق وب‌سایت آپارات اقدام کنید


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده