// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

تریلر هنگام عرضه بازی City of Brass منتشر شد

بازی City of Brass، پروژه جدید سازندگان سابق بازی BioShock، با انتشار تریلری برای پی سی منتشر شد.

استودیو آپرکات گیمز (Uppercut Games) که آن را با ساخت بازی محبوب و سوم‌شخص Submerged می‌شناسیم، چندی پیش پروژه جدید خود را با نام بازی City of Brass معرفی کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان با انتشار تریلری، آن را برای پی سی منتشر کردند. گفتنی است که تیم استودیو جدید را سازندگان سابق بازی Bioshock تشکیل داده‌اند.

تریلر جدید که در انتهای مطلب آن را می‌توانید تماشا کنید، مناطق جدیدی از این بازی را نشان می‌دهد که در آن می‌توانیم نگاهی به تله‌ها و دیگر آیتم‌ها بیاندازیم.

به مناسبت عرضه این بازی سازندگان ۲۰ درصد تخفیف برای بازی City of Brass در نظر گرفته‌اند و قیمت بازی را از ۲۴.۹۹ دلار به ۱۹.۹۹ دلار کاهش دادند. تخفیف این بازی برای مدت زمان کوتاهی روی بازی اعمال می‌شود طوری که کاربران تنها تا تاریخ ۲ مهر ماه (۲۴ سپتامبر) مهلت دارند که از تخفیف یاد شده بهره‌ ببرند.

برخلاف اثر پیشین استودیو Uppercut بازی City of Brass در سبک اول شخص و اکشن طراحی شده است و کاربران را در نقش یک دزد سلاح‌دار قرار می‌دهد که وظیفه آنها این است که به مرکز شهر برسند. بازی مذکور از کتاب Arabian Nights یا همان «هزار و یک شب» الهام گرفته است.

بازی City of Brass از طریق «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) استیم برای پی سی منتشر شده است و سازندگان تاریخ انتشار نسخه رسمی این بازی را هنوز مشخص نکرده‌اند. با این حال سازندگان خاطر نشان کردند که نسخه کامل بازی مذکور  در بازه زمانی بین ۶ الی ۱۲ ماه‌ آینده منتشر خواهد شد. همینطور نسخه ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بازی مذکور نیز برای سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده است.

| |

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده