نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

آپدیت بازی NBA 2K18 با محوریت رفع باگ ها منتشر شد

سازندگان بازی NBA 2K18 در پیرو شکایات کاربران مبنی بر وجود تعدادی باگ در این بازی، یک بروزرسانی با هدف رفع مشکلات بازی منتشر کردند.

بازی NBA 2K18 پیش از این که امروز (۱۹ سپتامبر، ۲۸ شهریور) به‌صورت رسمی منتشر شود، جمعه‌ی گذشته در دسترس کاربرانی که این بازی بسکتبال را پیش‌خرید کرده بودند قرار گرفته بود. بازیکنانی که موفق شدند بازی را زودتر از موعد مقرر تجربه کنند، با باگ‌های مختلفی مواجه شدند. بازیکنان مهم‌ترین این باگ‌ها را از دست رفتن سیو‌های بازی در بخش MyCareer روی کنسول ایکس‌باکس وان عنوان کردند. استودیو 2K نیز به بازیکنان پیشنهاد کرده است که بدون دریافت این بروزرسانی از بخش MyCareer بازی استفاده نکنند و به تجربه‌ی بخش‌های دیگر بازی بپردازند.

تعداد زیادی از بازیکنان به دلیل از دست رفتن سیوهای بخش MyCareer از 2K گلایه کرده بودند. این موضوع وقتی بدتر شد که طی اظهارنظرهای متفاوت در ردیت مشخص شد بعضی از بازیکنان آیتم‌های ویژه‌ی مربوط به پیش‌خرید بازی را نیز از دست داده‌اند. علاوه بر این‌ها برخی از بازیکنان نیز آیتم‌هایی را که از طریق خرید‌های درون برنامه‌ای تهیه کرده‌اند نیز از دست داده‌اند. استودیو 2K اعلام کرد که بازیکنان می‌توانند با ثبت مشکلشان در بخش پشتیبانی، فایل‌های از دست رفته‌ی خود را باز بیابند. 2K همچنین اعلام کرد که بازگردانی آیتم‌های مربوط به پیش‌خرید بازی ممکن است کمی زمان‌بر باشد. استودیوی سازنده‌ی بازی در رابطه با از بین رفتن فایل‌های ذخیره بازیکنان اعلام کرد:

پیشنهاد ما به کاربران ایکس‌باکس این است که تا پیش از دریافت بروزرسانی بازی به تجربه‌ی بخش MyCareer بازی مشغول نشوند و دیگر بخش‌های بازی را تجربه کنند. بازیکنانی که نسخه‌ای به غیر از ایکس‌باکس بازی را در اختیار دارند می‌توانند با خیال آسوده به تجربه‌ی بازی بپردازند.

این بروزرسانی امروز برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شده است. استودیو 2K تاکنون جزییات دقیقی از چگونگی عملکرد این آپدیت منتشر نکرده است.

بازی NBA 2K18 امروز به‌صورت رسمی برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر شد. کاربران برای تجربه‌ی نسخه‌ی سوییچ این بازی به یک مموری کارت میکرو SD به‌عنوان حافظه‌ی خارجی نیاز خواهند داشت. همچنین پیش از این 2K اعلام کرد که بازی روی کنسول نینتندو سوییچ با نرخ فریم ۳۰ اجرا خواهد شد، در صورتی که بازی روی دیگر کنسول‌های نسل هشتمی با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده