نویسنده: سارا مرتضوی
// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

تیزر جدید بازی Wolfenstein II: The New Colossus منتشر شد

به تازگی کمپانی بتسدا تیزری کوتاه از بازی Wolfenstein II: The New Colossus منتشر کرده است.

طبق اعلام کمپانی بتسدا (Bethesda)، به‌زودی قرار است تریلری طولانی و مفصل از گیم‌پلی بازی Wolfenstein II: The New Colossus منتشر شود. حالا طبق رسم جدید انتشار تیزر قبل از انتشار تریلر اصلی، این‌بار نیز شاهد انتشار تیزر بازی Wolfenstein II: The New Colossus آن‌هم تنها با فاصله یک روز از انتشار تریلر اصلی بازی هستیم.

این تیزر کوتاه بیست ثانیه‌ای با نمایشی از پرچم تکه تکه شده امریکا که با نوای یک مارش نظامی همراه است، آغاز می‌شود. در پس زمینه تصویر صدای راوی به گوش می‌رسد که این عبارات را به زبان می‌آورد: اگر می‌خواهید ترس واقعی را به نازی‌ها نشان دهید، پیش آدم درستی آمده‌اید!

در ادامه این تیزر کوتاه شاهد درگیری شخصیت محبوب و معروف William J. Blazkowicz با نیروهای نازی هستیم. در انتهای تیزر نیز تاریخ و زمان پخش تریلر کامل گیم‌پلی بازی که قرار است امروز، ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریورماه) و راس ساعت شش و نیم عصر منتشر شود، به همراه لوگوی بازی به‌روی صفحه به نمایش در می‌آید.

بازی Wolfenstein II: The New Colossus در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان‌ماه) سال جاری برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر و نیز در سال ۲۰۱۸ میلادی برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید تیزر کوتاه تریلر گیم‌پلی بازی Wolfenstein II: The New Colossus را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده