نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

علاقه دونالد گلاور به کارگردانی فیلمی از دنیای جنگ ستارگان

دونالد گلاور از علاقه خود به ساخت و کارگردانی فیلمی از دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) خبر داد.

مراسم جوایز امی 2017 بامداد روز گذشته برگزار و برای دونالد گلاور به یک شب به‌یادماندنی تبدیل شد. این بازیگر، نویسنده و کارگردان بااستعداد، در این مراسم جایزه بهترین کارگردانی سریال کمدی را برای سریال Atlanta (آتلانتا)، محصول شبکه FX، دریافت کرد. حال به نظر می‌رسد که بسیاری علاقه دارند تا گلاور کارگردانی یک فیلم‌ از دنیای جنگ ستارگان را بر عهده بگیرد. گلاور در حال حاضر در فیلم Han Solo (هان سولو) حضور دارد و قرار است نقش لاندو کالریسیان جوان را در این فیلم مورد انتظار بازی کند. حال بسیاری از طرفداران در مورد آینده گلاور در مجموعه جنگ ستارگان سوال می‌کنند و از او خواسته‌اند که او در این مورد صحبت کند. گلاور به اینترتینمنت تونایت گفت:

من افتخار می‌کنم که روزی کارگردانی فیلمی از دنیای جنگ ستارگان را بر عهده داشته باشم، اما این مجموعه بسیار بزرگ‌تر از من است و مطمئن نیستم که هنوز برای کارگردانی فیلمی از این مجموعه آماده باشم.

با وجود اینکه به نظر می‌رسد لوکاس فیلم هنوز هیچ پیشنهادی به گلاور برای کارگردانی فیلمی از دنیای جنگ ستارگان نداده باشد، اما هنوز یک فیلم از این دنیا قرار است در سال ۲۰۲۰ اکران شود. پیش از این قرار بود کارگردانی این فیلم بر عهده جاش ترانک، کارگردان فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) باشد، اما در نهایت لوکاس فیلم با این کارگردان قطع همکاری کرد. با این حال، بسیاری پیش‌بینی می‌کنند که فیلم Obi-Wan Kenobi (اوبی‌ وان کنوبی)، فیلم بعدی دنیای جنگ ستارگان باشد که گفته می‌شود لوکاس فیلم در حال مذاکره با استیون دالدری برای کارگردانی این فیلم است.

Donald Glover

با این حال، اگر لوکاس فیلم با دالدری به توافق نرسد، ممکن است این کمپانی به گلاور برای کارگردانی فیلم Obi-Wan Kenobi پیشنهاد بدهد و او شانس این را خواهد داشت که روی صندلی کارگردانی این فیلم بنشیند. با وجود این، طی ماه‌های گذشته فیلم‌های دنیای جنگ ستارگان دو بار با تغییر کارگردان روبه‌رو بوده‌اند. در ابتدا، در خرداد امسال کمپانی لوکاس فیلم با انتشار خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم Han Solo را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است و یک روز پس از این ماجرا، لوکاس فیلم اعلام کرد که ران هاوارد به‌عنوان کارگردان جدید فیلم Han Solo انتخاب شده است.

سپس در اواسط این ماه، کمپانی لوکاس فیلم از قطع همکاری با کالین ترورو، کارگردان فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: اپیزود ۹) خبر داد. هفته گذشته این کمپانی رسما جی جی آبرامز را به‌عنوان کارگردان و نویسنده جدید این فیلم انتخاب و معرفی کرد. فیلم Han Solo در حال حاضر قرار است در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده