// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۷

بازی Dragon’s Crown Pro معرفی شد [TGS 2017]

استودیو Atlus در جریان نمایشگاه بازی توکیو 2017 بازی Dragon’s Crown Pro را به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی پیرامون کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه TGS 2017، استودیو آتلوس (Atlus) بازی Dragon’s Crown – Pro را به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 معرفی و تاریخ عرضه آن را نیز مشخص کرد.

چندی پیش در کانال ژاپنی اطلاعاتی از این بازی فاش شد. در این راستا بازی  Dragon’s Crown – Pro با داشتن سبک دو‌بعدی و اکشن قرار است تمامی کاراکتر‌های نسخه‌های پیشین این مجموعه را در خود جای دهد. علاوه بر این، نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی شامل بخش آنلاین و چند نفره بین کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و پلی‌استیشن ویتا می‌شود. بنابرین کاربران جدید و قدیم آن بدون اینکه هزینه‌ای را پرداخت کنند، می‌توانند بازی را با یکدیگر تجربه کنند.

همانطور که در بالا اشاره شد بازی مذکور در سبک دو‌بعدی یا سایداسکرولینگ طراحی شده است که با المان‌های اکشن و نقش‌آفرینی کاربران را در دوران قرون وسطی رها می‌کند تا با استفاده از شمشیر سفر خود را آغاز کنند. بازی مذکور تا چهار کاربر را به طور همزمان پشتیبانی می‌کند و کاربران با همکاری یکدیگر به جستجوی محیط‌های این بازی می‌پردازند.

هنوز مشخص نشده است که آیا بازی Dragon’s Crown – Pro شامل گیم‌پلی یا مکان‌های جدید می‌شود یا خیر، اما می‌دانیم که استودیو آتلوس و والیناویر به پشتیبانی از این بازی ادامه خواهند داد.

بازی Dragon’s Crown – Pro در تاریخ ۸ بهمن ماه سال جاری (۲۸ ژانویه ۲۰۱۸) برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

برای اطلاع از اخبار نمایشگاه بازی توکیو می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده