// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۶

بازی Mobile Suit Gundam: Battle Operation 2 معرفی شد [TGS 2017]

کمپانی Bandai Namco با انتشار تریلری در نمایشگاه بازی توکیو 2017، بازی Mobile Suit Gundam: Battle Operation 2 را معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار بازی پیرامون کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه TGS 2017، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) با انتشار تریلری بازی Mobile Suit Gundam: Battle Operation 2 را به طور انحصاری برای پلی‌استیشن 4 معرفی کرد.

نسخه پیشین این بازی یعنی Mobile Suit Gundam: Battle Operation یک اثر رایگان یا به اصطلاح Free to Play است که در سال ۲۰۱۲ میلادی برای پلی‌استیشن 3 منتشر شد و کاربران توانستند آن را به طور دیجیتالی از PSN دانلود کنند. بازی مذکور در سال ۲۰۱۳ میلادی در مناطق دیگر که شامل هنگ‌کنگ و تایوان می‌شود، منتشر شد.

گیم‌پلی این بازی طوری صورت می‌گیرد که کاربران با تشکیل تیمی از حداقل ۴ نفر و حداکثر ۶ نفر، به مبارزه با یکدیگر می‌پردازند و پس از نابود کردن ربات‌های هر تیم نقطه مشخص شده را اشغال می‌کنند.

نسخه جدید این مجموعه یعنی بازی  Mobile Suit Gundam: Battle Operation 2 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این بازی را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

برای دانلود ویدیو از سایت آپارات اقدام کنید


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده