// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹

فروش بازی Divinity: Original Sin 2 به ۵۰۰ هزار نسخه رسید

استودیوی Larian، سازنده و ناشر بازی Divinity: Original Sin 2، اعلام کرد که این بازی نزدیک به ۵۰۰ هزار عدد فروش داشته است.

بازی Divinity: Original Sin 2، چند روز پیش عرضه شد ولی حدود ۱ سال است که بازیکنان می‌توانند آن را از طریق سیستم Early Access استیم خریداری کنند. حال در جدیدترین اخبار بازی، استودیوی سازنده و ناشر بازی Divinity: Original Sin 2، یعنی Larian Studios اطلاعاتی را از فروش این بازی منتشر کرده است. بازی Divinity: Original Sin 2 حدود ۵۰۰ هزار نسخه فروخته که ۱۸۰ هزار عدد از آن برای انتشار نسخه‌ی اصلی بازی در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) بوده است.

سوئین وینک، مالک استودیوی لارین، در این باره گفته است:

فروش بازی Divinity: Original Sin 2 به زودی مرز ۵۰۰ هزار عدد را رد می‌کند. حدود ۳ تا ۴ ماه طول کشید تا فروش بازی Divinity: Original Sin 1، به این عدد برسد. همچنین این بازی از منظر بازیکن‌های همزمان در استیم به ۸۶ هزار نفر رسیده و رکورد دیگری را نیز برای ما شکسته است. در هنگام نوشتن این مطلب، بازی Divinity: Original Sin 2 از لحاظ تعداد بازیکنان، چهارمین بازی در استیم است و ما واقعا انتظار چنین واکنشی را از سوی طرفداران نداشتیم. به علت تعداد بالای بازیکنان، سرورهای ما دچار مشکلاتی شده است ولی این مشکلات در اسرع وقت برطرف می‌شوند.

همچنین وینک در ادامه گفت که احتمال دارد بازی Divinity: Original Sin 2 برای کنسول‌ها نیز عرضه شود. البته او اضافه کرد که فعلا تمرکز آن‌ها روی نسخه‌ی پی‌سی است و اگر این بازی روی این پلتفرم فروش خوبی را تجربه کند، به احتمال زیاد روی کنسول‌ها نیز عرضه می‌شود. صحبت‌های وینک را در زیر می‌خوانید:

ما فعلا در حال کار روی نسخه‌ی پی‌سی هستیم و طی همین هفته اولین آپدیت Divinity: Original Sin 2 در دسترس قرار می‌گیرد. بسیاری از بازیکنان مشکلاتی را دارند که ما سعی در برطرف کردن آن‌ها داریم. پس از حل مشکلات نسخه‌ی پی‌سی بازی Divinity: Original Sin 2، مدت استراحت طولانی‌ مدتی در اختیار تیم سازنده‌ قرار می‌گیرد تا بعد از آن شروع به کار روی پروژه‌های بعدی کنند.

بازی Divinity: Original Sin 2 حدود ۲ میلیون دلار از بین ۴۰ هزار طرفدار در سایت کیک‌استارتر جمع کرده بود. همچنین این بازی دارای ۱۲۰۰ کاراکتر است که همه‌ی آن‌ها کاملا صداگذاری شده‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده