نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۸

انتشار اولین تصویر از سریال Good Omens

شبکه بی بی سی و آمازون پرایم اولین تصویر رسمی از سریال Good Omens (نشانه‌های خوب) را منتشر کردند.

ماه گذشته، اعلام شد که سریالی کوتاه بر اساس رمان آخر الزمانی Good Omens، اثر تری پرچت و نیل گیمن در دست ساخت است و دیوید تننت و مایکل شین نیز قرار است در این سریال در نقش‌های اصلی به ایفای نقش بپردازند. تننت نقش شیطان و شین نقش فرشته را در این سریال بر عهده دارد. حال نیل گیمن اولین تصویر رسمی از سریال Good Omens را با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود منتشر کرده است. در این تصویر، تننت در نقش یک شیطان به نام کراولی و شین در نقش یک فرشته به نام ازیرافیل، دیده می‌شوند. گیمن در توییت خود گفت:

آن‌ها شگفت‌انگیز هستند. دیوید و مایکل، شیطان و فرشته، در صحنه شروع سریال در سنت جیمز پارک حضور دارند که این صحنه ۱۱ سال پیش اتفاق خواهد افتاد.

شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید: 

Good Omens First Look: Michael Sheen & David Tennant

سریال Good Omens بر اساس اولین رمان گیمن ساخته می‌شود که در سال ۱۹۹۰ منتشر شد. این رمان یک داستان آخر الزمانی را در سال ۲۰۱۸ روایت می‌کند که بشریت در انتظار قضاوت نهایی است. در همین حال، کراولی و ازیرافیل که به شیوه زندگی روی زمین علاقه‌مند شده‌اند، نمی‌خواهند که دنیا به پایان برسد و تصمیم می‌گیرند که جلوی پایان دنیا را بگیرند. سریال Good Omens قرار است در ۶ قسمت تولید شود که زمان هر قسمت حدود یک ساعت خواهد بود و در سال ۲۰۱۸ از شبکه استریم آمازون پرایم پخش خواهد شد. علاوه بر این، این سریال قرار است از شبکه بی‌بی‌سی در بریتانیا نیز به‌روی آنتن برود.

علاوه بر تننت و شین، آدریا آرجونا، مایکل مک‌کین، میراندا ریچاردسون، جک وایتهال، نینا سوسانیا، جورج نیکولف، جاسمین هاید، ند دنهی، آریون بکاری و برایس بکستر، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در سریال Good Omens رسما تایید و اعلام شده است. سریال American Gods (خدایان آمریکایی)، دیگر سریالی است که بر اساس رمان‌های گیمن در دست ساخت است که فصل اول آن امسال منتشر شد و این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده است و انتظار می‌رود که طی سال ۲۰۱۸ به‌روی آنتن برود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده