نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

فیلمبرداری فیلم New Mutants به پایان رسید

بر اساس اخبار مختلف مشخص شده که فیلمبرداری فیلم جهش یافته‌های جدید (New Mutants) حالا به اتمام رسیده است.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون و در گزارش‌های جدید به دست آمده خبر رسیده که جاش بون، کارگردان فیلم New Mutants و چند نفر از بازیگران اصلی این اثر، آخر هفته جاری پایان فیلمبرداری این فیلم را جشن می‌گیرند. جدیدترین اسپین آف سری فیلم مردان ایکس (X-Men) به نام جهش‌یافته‌های جدید که در حال حاضر تاریخ اکران آن برای سال آینده تنظیم شده است، قرار است یکی از منحصربه‌فردترین و در نوع خود جدیدترین سبک‌ها را در بین فیلم‌های ابرقهرمانی تا به حال ساخته‌شده داشته باشد و همچنین اولین فیلمی باشد که کمپانی فاکس قرن بیستم تا به امروز با این سبک منتشر کرده است. با توجه به موفقیت‌های خیلی زیاد دو فیلم لوگان (Logan) و ددپول (Deadpool) که در دو سال گذشته هم از نظر فروش و هم از نظر منتقدان موفق بوده و امتیازهای بالا به دست آورده است، استودیو پروژه تولید آخرین اثر خود به نام New Mutants را هم کلید زد. آنها قصد دارند تا جایی که امکانش هست و دست تیم تولید باز است، این اثر را کاملا متفاوت از بقیه فیلم‌های دنیای سینمایی X-Men بسازند و می‌خواهند تا جایی که می‌توانند از این فضا و داستان‌های مرتبط به هم آن فاصله بگیرند.

همان‌طور که می‌دانید، هر دو فیلم ذکر شده به خاطر داستان و روند متنوع و منحصربه‌فردی که داشتند و همچنین تعهد سرسختانه و جدی سازندگان به انتخاب درست شخصیت‌ها تا این حد تحسین شدند و به موفقیت‌های زیادی دست یافتند. به همین دلیل کمپانی فاکس اعتمادبه‌نفس خیلی زیاد و روز افزونی را به دست آورده و به این ترتیب قصد دارد از سبک سنتی و معمولی کتاب‌های کامیک و فیلم‌هایی که بر اساس آنها ساخته شده فاصله بگیرد و اثری نو و کاملا متفاوت را نسبت به پروژه‌های قبلی خلق و اکران کند. همین موضوعات باعث شده که آنها بخواهند فیلم New Mutants را تبدیل به یک «فیلم ترسناک تکامل‌یافته» بکنند و از گروهی از بازیگران جوان برای شخصیت‌های اصلی داستان خود استفاده کنند.

پروژه تولید فیلم جهش‌یافته‌های جدید اوایل تابستان امسال و در شهر بوستون کلید خورد و کار خود را آغاز کرد. به تازگی خبری به‌طور رسمی اعلام شده که حاکی از آن است که فیلمبرداری جدیدترین اسپین آف سری فیلم مردان ایکس، در آینده‌ای خیلی نزدیک به پایان خواهد رسید. این خبر از بعضی پست‌های کارگردان این فیلم و برخی بازیگران اصلی مانند میسی ویلیامز، بازیگر سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) در نقش ولفسبین (Wolfsbane) و بلو هانت، بازیگر سریال اصیل‌ها (The Originals) در نقش میراژ (Mirage) به دست آمده است. شما می‌توانید در انتهای همین پست، تصاویر پشت صحنه این فیلم را مشاهده کنید.

فیلم جهش‌یافته‌های جدید داستانی جدید و در سبک خود، قصه‌‌ و موضوعی کاملا جدید را دنبال می‌کند و از آنجایی که کارگردان آن یکی از طرفداران پر و پا قرص استفن کینگ است و برای داستان‌های او جان می‌دهد، به احتمال خیلی زیاد ما در این داستان هم شاهد المان‌هایی با محوریت آثار کینگ هستیم که ما را به یاد کتاب‌های او می‌اندازد

پیش از اینکه تیم سازنده و بازیگران فیلم جهش‌یافته‌های جدید به‌طور رسمی مشخص و اعلام شوند، فیلم به لطف جامعه طرفداران کتاب‌های کامیک خودش کمی سر و صدا کرد و نامی برای خودش دست و پا کرد. بعد از این ماجرا و بعد از اینکه مشخص شد این فیلم قرار است ساخته شود، سبکی برای آن مشخص شد که شباهت خیلی زیادی با سبک ترسناک «استفن کینگ جان هیوز را ملاقات می‌کند» (Stephen King meets John Hughes) دارد و همین باعث شد که آنها بتوانند تیمی از بازیگران خیلی خوب و بااستعداد جوان تهیه کنند و تشکیل دهند. علاوه بر ویلیامز و بلو هانت، هنرمندان جوان دیگری مانند آنا تیلور جوی بازیگر فیلم شکافته (Split) در نقش مجیک (Magik)، هنری زاگا بازیگر سریال 13 دلیل برای اینکه (13 Reasons Why) در نقش سان‌اسپات (Sunspot)، چارلی هیتون بازیگر سریال اتفاقات ناآشنا (Stranger Things) در نقش کنون‌بل (Cannonball) و آلیس براگا بازیگر فیلم ایلیسیم (Elysium) در نقش دکتر سیسیلیا ریز، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم New Mutants رسما تایید و اعلام شده است.

با اینکه داستان اصلی فیلم New Mutants تا به امروز به زیر غل و زنجیر پنهان باقی مانده و کسی از روند آن اطلاعی ندارد، اما تا به این لحظه خبردار شدیم که این فیلم شخصیت‌های اصلی آن را دنبال می‌کند و داستان یک گروه از بچه‌های نوجوان را حکایت می‌کند که از بخت بدشان در یک مرکز و ساختمان مخفی گیر افتاده‌اند. آنها در دوره‌ای از زندگی‌شان در این مرکز گیر افتاده‌اند که قدرت‌های جهش‌یافته آنها در خطرناک‌ترین حد خود قرار دارد. ما این پیش‌زمینه را از قبل داریم و می‌دانیم که فیلم جهش‌یافته‌های جدید تمامی المان‌هایی را که یک فیلم نیاز دارد تا به یک اثر ابرقهرمانی ترسناک محبوب تبدیل شود دارا است. از آنجایی که جاش بون اشاره کرده که یکی از طرفداران سرسخت کارهای استفن کینگ است و به این قضیه هم معروف شده است، طبیعی است که برخی از این المان‌ها به‌خوبی ما را به یاد بعضی از آثار استفن کینگ بیندازد. 

در این میان، یادآوری می‌کنیم که:

  • فیلم The New Mutants برای اکران در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم Deadpool 2 برای اکران در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است
  • فیلم X-Men: Dark Phoenix برای اکران در تاریخ ۲ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۱ آبان ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است

New Mutants

New Mutants


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده