نویسنده: آرش محمدی
// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۲

بازی Final Fantasy: Brave Exvius برای کنسول ها و کامپیوتر پورت نخواهد شد

شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که بازی Final Fantasy: Brave Exvius برای کامپیوتر و کنسول‌های خانگی پورت نخواهد شد.

بازی Final Fantasy: Brave Exvius برای شرکت Square Enix موفقیت‌های زیادی کسب کرده است و ما بارها شاهد پورت شدن بازی‌های موبایل روی کنسول‌های خانگی یا کامپیوترها بوده‌ایم. اما با وجود این، در نمایشگاه گیمزکام در شهر کلن، هیروکی فوجیموتو، تهیه‌کننده‌ی این شرکت اعلام کرد که آنها در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه‌ی بازی Final Fantasy: Brave Exvius روی کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سوییچ ندارند. در عوض آن‌ها در تلاش هستند تا محبوبیت این بازی را روی گوشی‌های موبایل افزایش دهند. بازی Final Fantasy: Brave Exvius هم‌اکنون در کشور کره جنوبی وارد بازار شده است و شرکت اسکوئر انیکس معتقد است که این بازی می‌تواند به بازارهای زیادی ارسال شود.

علاوه بر این، پشتیبانی کردن از زبان‌های مختلف در بازی، از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت اسکوئر انیکس است. در حال حاضر این بازی را می‌توان در ۶ زبان مختلف بازی کرد. قطعا با افزایش تعداد زبان‌های بازی، گیمرهای مختلفی از نقاط مختلف جهان جذب خواهند شد.

شرکت اسکوئر انیکس به تازگی یک نسخه سفارشی از بازی را در فیسبوک منتشر کرده است، اما متاسفانه این نسخه را نیز نمی‌توان در کامپیوتر یا کنسول بازی کرد.

بازی Final Fantasy: Brave Exvius در حال حاضر فقط برای اندروید و آیفون عرضه شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده