نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

سرورهای بازی Destiny 2 برای چند ساعت از دسترس خارج خواهند شد

طبق اعلام استودیو بانجی، سرور‌های بازی Destiny 2 امروز برای چند ساعت از دسترس خارج خواهند شد. 

بازی Destiny 2 استودیو بانجی چندی پیش توسط اکتیویژن منتشر شد و این روز‌ها بازیکنان زیادی مشغول تجربه آن هستند. بانجی پیش از این یک‌بار سرور‌های بازی را به منظور اعمال تغییراتی از دسترس خارج کرده بود و حال در جدید‌ترین اخبار بازی، اعلام شده که سرور‌های این بازی امروز هم برای چند ساعت به منظور تعمیرات در دسترس نخواهند بود. به‌طور دقیق‌تر، سرور‌های بازی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز به وقت ایران از دسترس خارج می‌شوند و برای چهار ساعت غیرفعال خواهند بود. پس از ساعت مذکور دیگر قادر به ورود به بازی نخواهید بود و در صورتی هم که پیش از آغاز تعمیرات در بازی باشید، یک ساعت بعد (ساعت ۱۹:۳۰) به‌طور خودکار از بازی خارج خواهید شد. 

تغییراتی که در این بازه زمانی روی بازی اعمال می‌شود، دستینی 2 را برای آپدیت 1.0.1.3 آماده خواهد کرد؛ آپدیتی که احتمالا پس از تمام شدن تعمیرات، برای دانلود در دسترس قرار خواهد گرفت. 

Destiny 2 یک بازی شوتر اول-شخص آنلاین است که فعلا برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شده و قرار است در تاریخ ۲ آبان برای پی سی نیز منتشر شود. زومجی در بررسی بازی Destiny 2 به آن نمره ۸ را داد که خلاصه‌ای از نقد بازی به شرح زیر است:

هرچند دستینی ۲ در زمینه داستان نمی‌تواند آنچنان که باید بازیکن را درگیر کند، اما این بازی با محیط‌های انبوهی که دارد، قادر است تا ساعت‌ها شما و دوستان‌تان را وارد ماجراجویی پر هیجانی کند. موسیقی و صداگذاری دستینی ۲ یکی از برجسته‌ترین خصوصیات آن است و با شنیدن نت‌های دلنشین غرق در روند بازی می‌شوید. لودینگ‌های طولانی مورد نیاز برای ملحق شدن به بخش چندنفره، آزاردهنده است و باید در آینده بانجی روند پیوستن به بازی‌ها را تسریع ببخشد.


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده