نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

پوستر جدیدی از فیلم Molly’s Game جسیکا چستین منتشر شد

جسیکا چستین بازیگر اصلی درام جنایی Molly’s Game آرون سورکین است و امروز پوستری جدید از این فیلم با محوریت شخصیت این بازیگر منتشر شد.

امروز پوستری جدید از فیلم درام و جنایی Molly’s Game منتشر شد و در آن بازیگر اصلی این فیلم را می‌بینیم که پشت عینک ویژه و متفاوت خود جلب توجه می‌کند. این فیلم مورد انتظار برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو به نمایش درآمد و پس از نمایش اولیه خود، نقدهای بسیار خوبی را از منتقدین دریافت کرد.   

فیلم Molly’s Game داستان زندگی مالی بلوم، عضو سابق تیم اسکی ایالات متحده آمریکا را در مسابقات المپیک روایت می‌کند؛ در این فیلم به بخشی از زندگی مالی بلوم پرداخته شده است که وی در آن درگیر مسابقات پوکر می‌شود و در واقع او گرداننده اصلی مسابقات زیرزمینی پوکر است. در این مسابقات افراد مختلفی شرکت می‌کنند، از ستارگان مطرح سینمای هالیوود گرفته تا ورزشکاران معروف، تاجران قدرتمند و حتی مافیای روسی. در ادامه ماجرا سازمان FBI به فعالیت‌های مالی بلوم مشکوک شده و کار وی را زیر نظر می‌گیرد. مالی بلوم پس از پی بردن به این موضوع با تمام وجود سعی می‌کند هویت بازیکنانی را که در مسابقات تحت نظر وی شرکت کرده‌اند مخفی نگه دارد. این فیلم بر اساس سرگذشت واقعی مالی بلوم ساخته شده است.   

پوستر فیلم Molly’s Game را که در آن شخصیت اصلی داستان، یعنی مالی بلوم با بازی جسیکا چیستن به تصویر کشیده شده است با هم می‌بینیم:

Molly-Game-Poster Molly’s Game در فصل جوایز سینمایی جزو فیلم‌های پرسروصدا بود. اولین بازخوردها به این فیلم، مربوط به نقش‌آفرینی قوی و بسیار خوب بازیگران اصلی آن، یعنی جسیکا چستین و اردیس البا می‌شود؛ ادریس البا در این فیلم نقش وکیل مدافع مالی بلوم را ایفا می‌کند. فیلم Molly’s Game اولین تجربه کارگردانی آرون سورکین محسوب می‌شود. آرون سورکین یکی از نویسندگان قدیمی و کارکشته سینمای هالیوود است و نویسندگی فیلم‌هایی همچون Moneyball (مانیبال)، The Social Network (شبکه اجتماعی)، Charlie Wilson's War (جنگ چارلی ویلسون)، The American President (رئیس جمهور آمریکایی)، Malice (عناد)، Steve Jobs (استیو جابز) و A Few Good Men (چند مرد خوب) را بر عهده داشته است. آرون سورکین برای نگارش فیلمنامه فیلم موفق The Social Network دیوید فینچر که زندگینامه مارک زاکربرگ، خالق فیسبوک را به تصویر می‌کشید، برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شد. علی‌رغم اینکه آرون سورکین کارنامه‌ای بسیار پربار در زمینه نویسندگی دارد، ولی خب وی بیشتر با ساخت سریال کمدی و درام Studio 60 on the Sunset Strip، سریال Sports Night و نیز مجموعه تلویزیونی The Newsroom شناخته می‌شود. آرون سورکین خالق دو سریال به یاد ماندنی The West Wing و White House نیز بوده است. باور این موضوع که آرون سورکین تا به حال بر صندلی کارگردانی هیچ فیلمی ننشسته کمی عجیب است، ولی در هر صورت با توجه به نقدهای بسیار خوبی که این فیلم دریافت کرده است، به نظر وی در بهترین زمان مناسب به کارگردانی روی آورده است.

آرون سورکین برای نگارش فیلمنامه فیلم The Social Network دیوید فینچر که زندگینامه مارک زاکربرگ، خالق فیسبوک را به تصویر می‌کشید، برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شد

به نظر می‌رسد امسال جسیکا چستین سال کاری شلوغی را داشته است. وی علاوه بر بازی در فیلم Molly’s Game، قرار است اولین نقش‌آفرینی خود در دنیای ابرقهرمانی را نیز با حضور در فیلم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: ققنوس سیاه) تجربه کند. فیلم X-Men: Dark Phoenix دومین اقتباس سینمایی از یکی از شخصیت‌های اصلی مجموعه مردان ایکس، یعنی شخصیت جین گری است که در آن سرگذشت تراژیک وی روایت می‌شود. این شخصیت برای اولین مرتبه در فیلم X-Men: The Last Stand (مردان ایکس: آخرین ایستادگی) معرفی شد. کارگردانی این فیلم بر عهده برت رتنر بود. طرفداران مجموعه مردان ایکس امیدوارند که سیمون کینبرگ، بتواند این مجموعه را به روزهای خوب خود بازگرداند؛ وی قول داده است برداشت وفادارانه‌تری از این مجموعه کلاسیک داشته باشد. سیمون کینبرگ علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی فیلم X-Men: Dark Phoenix را نیز بر عهده دارد. طبق شایعات قرار است جسیکا چستین نقش شخصیت لیلاندرا نرمانی را ایفا کند؛ البته این خبر هنوز در حد شایعه است. در هر صورت انتخاب وی می‌تواند انتخاب خوبی برای این فیلم کمیکی باشد، نمایش‌های وی در چند سال اخیر، نشانگر کیفیت متمایز این بازیگر بوده است. وی در سال ۲۰۱۶ فیلم Miss Sloane (دوشیزه اسلون) را روی پرده داشت و خیلی از منتقدین نقطه قوت اصلی این فیلم را بازی جسیکا چستین می‌دانستند. جسیکا چستین در مستند I am Jane Doe (من جین دو هستم) نیز به‌عنوان راوی حضور داشت. آخرین فیلمی که از وی روی پرده سینما رفته است، درام جنگی The Zookeeper's Wife (همسر نگهبان باغ وحش) بوده است. این فیلم بازخورد نسبتاً خوبی در میان منتقدان داشت، ولی خب در گیشه موفق نبود و با بودجه ۲۰ میلیون دلاری تنها ۲۲ میلیون دلار فروش داشت.

گفتنی است فیلم Molly’s Game در تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر ماه) اکران خواهد شد.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده