نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

آخرین هفته جشنواره تابستان رنگارنگ نماوا آغاز شد

جشنواره تابستان رنگارنگ سرویس فیلم و سریال نماوا، وارد سومین هفته شده است و می‌توانید با قیمت فوق‌العاده مشترک این خدمات شوید.

سرویس فیلم و سریال نماوا با آرشیوی از فیلم‌ها و سریال‌های با کیفیت کلاسیک و جدید، هر هفته میزبان فیلم‌ و سریال‌های جدید است که می‌توانید با خریداری اشتراک به صورت آنلاین به تماشای آنها بنشید. نماوا اخیرا به مناسبت پایان تابستان جشنواره‌ی ویژه‌ای را با نام تابستان رنگارنگ آغاز کرد که به واسطه آن، علاقمندان می‌توانستند هر هفته تخفیف‌های فوق‌العاده‌ای را برای خریداری اشتراک‌های یک ماهه، سه ماهه و ۶ ماهه به دست آورند. اکنون این جشنواره از روز ۲۵ شهریورماه وارد هفته سوم و آخر شده است و می‌توانید با ورود به سایت فیلم و سریال نماوا، با تخفیف ویژه ۵۰ درصدی و تنها ۱۰ هزار تومان به مدت ۱ ماه مشترک نماوا شوید. باید خاطرنشان کنیم که شما تنها می‌توانید تا ۳۱ شهریور از پیشنهاد جذاب جشنواره تابستان رنگارنگ استفاده کنید.

جشنواره تابستان رنگارنگ نماوا هفته سوم

نماوا همچنین دارای اپلیکیشن موبایل برای دستگاه‌های اندروید و iOS است که با دانلود آنها می‌توانید در هر مکانی که علاقه دارید فیلم‌، انیمیشن و سریال مورد علاقه خود را با دوبله فارسی با کیفیت تماشا کنید. اگر تلویزیون هوشمند دارید، نماوا همچنین اپلیکیشنی را برای تلویزیون‌ها دارد که تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها را در کنار اعضای خانواده لذت بخش می‌کند.

ورود به وب‌سایت | دانلود اپلیکیشن اندروید | دانلود اپلیکیشن تلویزیون اندروید | دانلود اپلیکیشن iOS

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده