// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Run A Whale

 بازی موبایل Run A Whale تجربه‌ای جدید و جالب در سبک رانر به حساب می‌آید. با معرفی این بازی موبایل، همراه زومجی باشید.

یکی از دلایلی که باعث شده بازی‌های سبک رانر از جذابیت و مخاطب بالایی برخوردار باشند، تنوع آن‌ها از یکدیگر است. شاید با خود بگویید که اکثر بازی‌ها از یک فلسفه یکسان و آن‌ هم دویدن و جاخالی دادن استفاده می‌کنند ولی، وقتی به درون مایه آن‌ها می‌نگریم، می‌بینیم که المان‌ها و محیط‌هایی که برای بازی در نظر گرفته شده، جذابیت خاصی را به اثر مورد نظر داده است. البته در این میان هستند بازی‌های موبایل که در سبک رانر قرار دارند و اصلا نمی‌توان آن‌ها را تحمل کرد زیرا از کیفیت ساخت پایینی برخوردار هستند. در این میان بازی موبایل Run A Whale با اینکه هیچ اثری از دویدن در آن رویت نمی‌شود ولی می‌توان آن را در دسته بازی‌های رانر قرار داد که از جذابیت بالایی برخوردار است.

بازی موبایل Run A Whale

بازی موبایل بر پایه نهنگ سواری نیز در نوع خود جالب است

بازی اندروید و آیفون Run A Whale، شما را وارد دنیای جالب و جدید نهنگ سواری می‌کند! در جریان این بازی موبایل باید سوار نهنگ شده و در دریای بی‌کران حرکت کنید و از موانعی که سر راه شما قرار دارد، جا خالی دهید. نکته‌ی جالب بازی موبایل Run A Whale این است که با کشیدن انگشت خود به سمت بالا، نمی‌توانید عمل پرش کردن را انجام دهید بلکه، این کار با رفتن به زیر آب ترکیب شده است. به عبارتی اگر موانعی را می‌بینید که باید از روی آن‌ها بپرید، ابتدا باید انگشت خود را به سمت پایین بکشید تا نهنگ شما به زیر آب رفته و سپس انگشت خود را رها کنید تا به سمت بالا بپرد. از این‌رو اولین نکته‌ای که در بازی اندروید و آیفون Run A Whale حائز اهمیت است، زمان‌بندی شما برای موانعی است که باید از روی آن‌ها بپرید، اگر زمان‌بندی درستی نداشته باشید، در همان ابتدا سرنگون خواهید شد. از آن‌جایی که با یک بازی ثبت رکورد روبه‌رو هستیم، هرچقدر جلوتر روید، رکوردی که برای شما ثبت می‌شود، بیشتر بوده و امتیاز بهتری را کسب می‌کنید. همچنین سعی کنید تا بیشتری حد ممکن سکه‌های داخل بازی را جمع آوری کنید.

در بخش فروشگاه بازی به راحتی می‌توانید ظاهر خود و نهنگ داخل بازی را به کل عوض کنید

در دنیای بازی موبایل Run A Whale، یک فروشگاه تعبیه شده که در جریان آن می‌توانید آیتم‌های مختلفی برای شخصیت خود در بازی خریداری کنید. همچنین یک بخش نیز به نهنگ‌ها اختصاص داده شده که می‌توانید نهنگ‌های متفاوتی را خریداری کرده و شکل و شمایل بازی را عوض کنید. اما موردی که در این میان وجود دارد این است که قیمت آیتم‌های بازی شدیدا بالا است و برای این کار باید ساعت‌ها بازی کرده و سکه‌های متعددی را جمع‌ آوری کنید. جدای از این موارد، یک سری چالش نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که با انجام آن‌ها می‌توانید سکه‌ و آیتم‌های به خصوصی به دست بیاورید. یکی از خوبی‌های این بازی موبایل، همین چالش‌های آن است که شما را مدام تحریک می‌کند تا بیشتر و بیشتر بازی کرده و رکورد خود را بشکنید و در لیدربورد قرار بگیرید.

بازی موبایل Run A Whale

در کنار تمامی موارد ذکر شده، موردی که شدیدا به آن اعتقاد دارم باعث جذابیت و از طرفی خنده‌دار شدن بازی شده، طراحی‌ها و المان‌هایی است که در آن به کار گرفته شده است. برای مثال در طول بازی موانعی را می‌بینید که به شکل توپ‌های بزرگ بوده و حالت فنر مانند دارند و با پریدن روی آن، به هوا پرتاب می‌شوید و بعضا اگر مسافت زیادی را بالا بروید، برای چند ثانیه می‌توانید نهنگ خود را میان آسمان و آب کنترل کرده و سکه‌های موجود را بردارید. در آخر بازی اندروید و آیفون Run A Whale یک بازی شدیدا سرگرم کننده و جذاب است که دنیایی شاد و آرامش بخش را برای مخاطبان خود به وجود آورده است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Run A Whale


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده