// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

نسخه بتای عمومی بازی Dauntless تاخیر خورد

استودیو Phoenix Labs اعلام کرد که تاریخ برگزاری فاز بتای عمومی بازی Dauntless به سال آینده میلادی موکول شده است.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو فینیکس لبز (Phoenix Labs) در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که نسخه بتای عمومی بازی Dauntless تاخیر خورده و به سال آینده میلادی موکول شده است. سازندگان خاطر‌نشان کردند که کاربران در نسخه بتا عمومی این بازی تجربه بهتری از آن خواهند داشت و با محتویات جدیدتری روبرو می‌شوند که پیش‌تر در نسخه‌های بتای این بازی دیده نشده است.

فاز بتای محدود این بازی چندی پیش در تاریخ ۱۱ شهریور ماه (۲ سپتامبر) برگزار شد. همچنین نسخه آلفای بسته Founder نیز در ماه گذشته منتشر شد و در دسترس کاربرانی که نسخه Early Access این بازی را در اختیار داشتند، قرار گرفت. ضمن اعلام این خبر سازندگان در ادامه افزودند که می‌خواهند از بازخورد طرفداران استفاده کافی را ببرند و آنها را در نسخه بتای عمومی این بازی اعمال کنند.

بازخورد‌هایی که از کاربران داشته‌ایم هم از نظر کیفیت و هم حجم بسیار فوق‌العاده بوده است و توانسته‌ایم تا به حال از آنها بیشترین استفاده را داشته باشیم.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید گفت که Dauntless یک بازی نقش‌آفرینی اکشن و رایگان یا به اصطلاح Free to Play است که در جریان The Game Awards 2016 معرفی شد و از مجموعه بازی‌های Monster Hunter، ساخته کمپانی کپکام، الهام گرفته است. وقایع این بازی در دنیایی رخ می‌دهد که به تازگی توسط انرژی ماورالطبیعی ویران شده است و سراسر آن را موجوداتی دایناسور-مانند فرا گرفته است که فقط به دنبال کشتن انسان‌ها هستند.

بازی Dauntless از سیستم خرید‌های درون برنامه‌ای یا همان Microtransaction برخوردار است اما سازندگان خاطر نشان کردند که درآمد آنها تنها از طریق فروش آیتم‌های ظاهری و نیروزا‌های موقت است و کاربران برای روند بازی خود نیازی به پرداخت هزینه ندارند. گفتنی است که  کاربران می‌توانند با پیش روی در بازی به تمامی سلاح‌های کم‌یاب و زره‌ها دست پیدا کنند.

همینطور استودیو فینیکس لبز چندی پیش اعلام کرد از اینکه بازی Monster Hunter World قرار است سال آینده برای پی سی و کنسول‌ها منتشر شود، دلسرد نیستند و حتی بسیار خوش‌نود هستند که بازی‌های هیولایی بیشتری در بازار عرضه می‌شود.

بازی Dauntless در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی در قالب یک بازی رایگان برای کاربران کامپیوتر در دسترس قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با این بازی می‌توانید به تریلر مبارزات این بازی، که چندی پیش منتشر شده است، نگاهی بیاندازید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

 | 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده