// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۹

نسخه نینتندو سوییچ بازی DOOM سفارشی شده خواهد بود

سخنگوی کمپانی بتسدا سافت‌ورکس اعلام کرده است که بازی DOOM برای انتشار روی کنسول نینتندو سوییچ سفارشی شده خواهد بود.

پنج‌شنبه گذشته بود که کمپانی نینتندو در خلال رویداد Nintendo Direct اعلام کرد بازی Doom، محصول استودیو id Software و کمپانی بتسدا سافت‌ورکس که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، روی جدید‌ترین کنسول این کمپانی یعنی نینتندو سوییچ در دسترس قرار خواهد گرفت. حال با استناد به جدید‌ترین اخبار بازی، سخنگوی کمپانی Bethesda Softworks در گفت‌گو با وب‌سایت USGamer اعلام کرده است که نسخه‌ در نظر گرفته شده برای کنسول هیبریدی کمپانی Nintendo سفارشی شده است. وی در این باره چنین گفته است:

بازی Doom برای کنسول نینتندو سوییچ سفارشی شده و با اینکه گرافیک این بازی روی کنسول مذکور همانند دیگر پلتفرم‌ها نخواهد بود، اما همچنان ظاهر و حس و حال فوق‌العاده این بازی را که طرفداران برای تجربه آن روی کنسول نینتندو سوییچ لحظه‌شماری می‌کنند، حفظ خواهد کرد.

پیش از این اعلام شد که بازی Doom روی کنسول Nintendo Switch فاقد ویرایشگر مراحل SnapMap که با استفاده از آن بازیکنان می‌توانستند مراحل این بازی را شخصی‌سازی کنند، خواهد بود. همچنین نسخه فیزیکی بازی مذکور تنها دارای بخش تک‌نفره و داستانی بوده و بخش چند‌نفره در قالب یک بروز‌رسانی رایگان در دسترس قرار می‌گیرد.

بازی Doom تنها محصول کمپانی بتسدا سافت‌ورکس نیست که به زودی به کنسول نینتندو سوییچ راه پیدا خواهد کرد. علاوه بر بازی ذکر شده، به‌واسطه همکاری کمپانی بتسدا سافت‌ورکس با کمپانی نینتندو بازی‌های Wolfenstein II: The New Colossus و The Elder Scrolls V: Skyrim روی این کنسول عرضه خواهند شد.

بازی Doom هم‌اکنون در دسترس دارندگان پلتفرم‌های پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بوده و در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۱۷ روی پلتفرم نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده