نویسنده: سارا مرتضوی
// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

احتمال تاخیر مجدد در انتشار بازی Red Dead Redemption 2

طبق آخرین اطلاعات‌ منتشر‌شده، بازی Red Dead Redemption 2 تا پایان سال مالی جاری این شرکت منتشر نخواهد شد.

بازی Red Dead Redemption 2 شاید جزو معدود بازی‌هایی باشد که نیاز به معرفی ندارد. محصول کمپانی راک‌استار گیمز (Rockstar Games) یکی از مورد انتظارترین بازی‌های حال حاضر است که در عین حال با تاخیر خوردن‌های دائم، طرفداران خود را کلافه و نگران کرده است. اگر بخواهیم اعلام رسمی کمپانی راک‌استار را به یاد آوریم، بازی Red Dead Redemption 2 باید در همین ماه جاری میلادی منتشر می‌شد. با این‌که هنوز ده روز به تاریخ اولیه اعلام شده توسط کمپانی راک‌استار برای انتشار این بازی زمان مانده، اما همان‌طور که می‌دانیم عرضه این بازی با تاخیر مواجه شد و درنهایت راک‌استار بهار سال ۲۰۱۸ میلادی را به عنوان تاریخ انتشار این بازی اعلام کرد.

اما این تمام ماجرا نیست و خبر بدتر آن‌که بازی Red Dead Redemption 2 به احتمال زیاد قرار است باری دیگر با تاخیر در عرضه مواجه شود.

طبق گزارش وب‌سایت مترو، کمپانی راک‌استار اعلام کرده که این بازی قرار نیست در سال مالی جاری این شرکت منتشر شود. مانند اغلب کمپانی‌ها، سال مالی راک‌استار نیز بازه زمانی اول آوریل تا آخر ماه مارس (۱۲ فروردین تا ۱۱ فروردین سال بعد) را شامل می‌شود، به همین دلیل می‌توان در خوش‌بینانه‌ترین حالت امیدوار بود این بازی در اول آوریل یا همان ۱۲ فروردین‌ماه منتشر شود. هرچند خودمانیم، انتشار بازی در اولین روز سال مالی جدید، واقعاً دور از انتظار است!

درست است که ماه آوریل کماکان جزو فصل بهار محسوب می‌شود، اما در عین حال نکات دیگری نیز وجود دارد که احتمال تاخیرخوردن مجدد بازی را تشدید می‌کند. برای مثال اگر قرار بود بازی کماکان در بهار ۲۰۱۸ منتشر شود، کمپانی راک‌استار به جای استفاده از عبارت پایان سال مالی جاری برای انتشار بازی، می‌توانست باری دیگر از همان فصل بهار استفاده کند. اما در عوض راک‌استار تنها به گفتن این‌که بازی تا پایان سال مالی جاری منتشر نخواهد شد، بسنده کرده است.

با این اوصاف می‌توان دو حالت را در نظر گرفت: اول این‌که شاید کمپانی راک‌استار قصد دارد در سال مالی جاری خود تنها از بازی‌های دیگرش کسب درآمد کرده و انتشار RDR 2 را به سال مالی بعدی موکول کند. یا این‌که کمپانی قصد دارد خیلی محرمانه و نامحسوس، تاریخ انتشار را از بهار ۲۰۱۸ باز هم عقب‌تر بیاندازد.

هرچند بازهم تاکید می‌کنیم که هنوز هم ممکن است در فصل بهار شاهد انتشار این بازی باشیم؛ اما در حال حاضر تنها کاری که از دست‌مان بر می‌آید، این است که نگاهی به تاریخ درج شده روی پوستر زیر انداخته، افسوس بخوریم و باری دیگر منتظر بمانیم...

Red Dead Redemption 2


منبع Eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده