نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

تصویر جدیدی از فصل 4 سریال The Flash منتشر شد

به تازگی تصویر جدیدی از فصل ۴ سریال فلش (The Flash) به طور رسمی منتشر شده که ما در این تصویر یک چهره کاملا متفاوت را از بری آلن می‌بینیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به تازگی اولین تصویر رسمی از فصل 4 سریال فلش (The Flash) از شبکه CW در فضای اینترنت منتشر شد. گرانت گاستین بازیگر نقش اصلی سریال یعنی بری آلن و اندرو کرایزبرگ تهیه کننده اجرایی این مجموعه تلویزیونی با انتشار این عکس جزئیاتی بیشتری از این شخصیت محبوب کامیکی را به نمایش گذاشتند.

همانطور که در پایان فصل سه سریال فلش دیدیم، می‌توان گفت زمانی که بری آلن به میل خود به اسپید فورس سفر کرد تا جای ساویتار را از او بگیرد، فداکاری نهایی و پایانی خود را انجام داد. زمانی که فصل 4 سریال The Flash پخش خود را در شبکه تلویزیونی CW آغاز می‌کند، شخصیت اسکارلت اسپیدستر قرار است بعد از شش ماه دوری دوباره به جمع ما بازگردد اما این بری آلن شبیه همان بری آلن قبلی نیست که ما آخرین بار او را در حال چرخیدن در سنترال سیتی و کمک به مردم و دستگیری مجرمان در فصل‌های گذشته دیده بودیم. در واقع، مدت زمانی که او در اسپید فورس سپری کرده است، تاثیر عجیب و قابل توجهی را روی جسم و روح او گذاشته که باعث ایجاد همین تغییرات جدید شده و نسبت به شخصیت قبلی خود کمی متفاوت شده است.

گرانت گاستین اخیرا در مصاحبه‌ای کوتاه درباره شخصیت بری آلن یا فلش اینگونه توضیح داد:

در ابتدا، زمانی که بری موفق می‌شود از اسپید فورس بیرون بیاید، تلاش خیلی زیادی برای بهتر شدن می‌کند و با مسائلی که اطرافش به وجود آمده به شدت دست و پنجه نرم می‌کند. او اصلا شبیه به خودش نیست، او مدام حرف‌های نامفهوم و به عبارتی مزخرف می‌زند. زمانی که بری در اسپید فورس به سر می‌برد شرایط سختی را تحمل می‌کرد و تمام خاطرات و روزهای زندگی‌اش از اول تا به آخر را می‌دید؛ به طوری که داشت آنها را دوباره تجربه می‌کرد. پس از بعضی جهات، زمانی که او از اسپید فورس بیرون می‌آید تبدیل به یک آدم خیلی باهوش می‌شود به طوری که تقریبا همه چیز را می‌داند، اما او هیچ درکی از اینکه چه چیزها و صحنه‌هایی را در اسپید فورس دیده است ندارد. پس با این اوصاف زمانی که او از آن فضا خارج می‌شود خیلی مات و مبهوت است و درباره مسائلی حرف می‌زند که از نظر خودش کاملا طبیعی است و حرف‌هایش کاملا مفهوم است اما مثل اینکه از نظر بقیه اینگونه نیست و حرف‌های او یک سری چرت و پرت به نظر می‌رسد.

به نظر می‌رسد که این وضعیت قرار است یک مدت کوتاه با بری همراه باشد اما زمانی که بری یاد می‌گیرد که خودش را ببخشد و اشتباهات گذشته‌اش را رها کرده و با درس گرفتن از آنها به سمت جلو حرکت کند، ما شاهد این خواهیم بود که سریع‌ترین مرد زنده جهان تبدیل به یک ابرقهرمان مدل جدید می‌شود که با روش‌های جدید قصد نجات مردم و دستگیری مجرمان شهر محبوبش را دارد.

به نظر می‌رسد که بعد از گذشت ۳ فصل از سریال فلش، ما بالاخره در فصل ۴ قرار است شاهد این باشیم که او با به دست آوردن تسلط کامل بر روی قدرت‌ها و مهارت‌هایش و همچنین رسیدن به بلوغ ذهنی در مسائل عاطفی، تبدیل به همان فلشی بشود که ما در کتاب‌های کامیک درباره این شخصیت خوانده بودیم

همچنین اندرو کرایزبرگ تهیه کننده اجرایی این مجموعه تلویزیونی هم درباره این سریال در گفتگویی کوتاه گفت:

در عناوین مشخص نمی‌شود ولی هرکدام از شخصیت‌های سریال ارو (Arrow)، فلش یا سوپرگرل (Supergirl) بالاخره از یک جایی از داستان به بعد کاملا شبیه به شخصیت کامیکی خود می‌شوند. این مسئله برای بری آلن هم در حال رخ دادن است. حالا که فصل ۴ سریال در حال آغاز شدن است، ما بالاخره شاهد این هستیم که او واقعا در حال تبدیل شدن به شخصیت واقعی فلش که در کتاب‌های کامیک هم وجود دارد است. فلشی که در نهایت به یک مهارت و تسلط کامل روی مهارت‌ها و قدرت‌هایش دست یافته و توانسته در مسائل عاطفی و احساسی به یک بلوغ ذهنی برسد.

پخش فصل چهارم سریال The Flash از تاریخ ۱۰ اکتبر سال جاری (۱۸ مهر ۱۳۹۶) از شبکه CW آغاز خواهد شد.

Grant Gustin


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده