نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳

هیرویوکی سانادا به جمع بازیگران فصل دوم سریال Westworld اضافه شد

شبکه HBO از اضافه شدن هیرویوکی سانادا به جمع بازیگران فصل دوم سریال مورد انتظار وست‌ ورلد (Westworld) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO از حضور بازیگر دیگری در فصل دوم سریال Westworld خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت TV Guide منتشر کرده، هیرویوکی سانادا، بازیگر فیلم The Wolverine (ولورین) و سریال Lost (لاست)، به جمع بازیگران فصل دوم این سریال اضافه شده و قرار است یکی از نقش‌های اصلی فصل دوم سریال Westworld را بازی کند. به لطف تصویری که کمپانی فانکو پاپ از محصولات خود منتشر کرده، نام و اطلاعاتی از شخصیت سانادا در فصل دوم این سریال فاش شده است. او قرار است نقش یک سامورایی را با نام موساشی در فصل دوم سریال Westworld بازی کند که احتمالا با سامورایی‌های میزبانی که در پایان فصل اول این سریال مشاهده کردیم، ارتباط دارد. 

Westworld

پیش از این حضور بازیگران جدید دیگری چون گوستاو اسکارشگورد، فارس فارس (Fares Fares)، بتی گابریل، جاناتان تاکر، کاتیا هربس و نیل جکسون، در فصل دوم سریال Westworld توسط شبکه HBO تایید شده بود. در فصل اول این سریال بازیگرانی چون ایوان ریچل وود، تندی نیوتون، جفری رایت، جیمز مارسدن، اینگرید بوسلو برادل، بن بارنز، جیمی سیمپسون، اد هریس، لوک همسورث، شنون وودوارد، رودریگو سانتورو، سایمون کوارترمن، آنجلا سارافیان، کلیفتن کلینز جونیور، تسا تامپسون و آنتونی هاپکینز، حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند که بسیاری از این بازیگر در فصل دوم این سریال باز خواهند گشت.

سریال Westworld بر اساس فیلمی به همین نام محصول سال ۱۹۷۳ که نوشته و ساخته مایکل کرایتون است، تولید و ساخته می‌شود. کار ساخت و تولید این سریال بر عهده جاناتان نولان و لیزا جوی است و جی جی آبرامز نیز به عنوان تهیه‌کننده در سریال Westworld حضور دارد. این سریال نامزد جوایز مختلفی شده است و در حال حاضر فصل دوم مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند.

فصل دوم سریال Westworld قرار است در بهار سال ۲۰۱۸ از شبکه HBO به‌روی آنتن برود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده