// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۹

طبق صحبت های کارگردان Final Fantasy XV بازی بعدی این سری هم ممکن است جهان باز باشد

اخیرا کارگردان هاجیمه تاباتا از علاقه خود برای جهان باز بودن نسخه بعدی سری Final Fantasy سخن گفته است و بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را تحسین کرده است.

یکی از قابل توجه ترین عناصر بازی Final Fantasy XV، جهان باز بودن آن است و به نظر می‌رسد سازندگان آن نیز قصد دارند این ویژگی قابل توجه بازی را در نسخه‌های بعدی نیز ادامه بدهند.

با توجه به صحبت‌های اخیر هاجیمه تاباتا، کارگردان Final Fantasy XV در جریان رویداد PAX West، او در مورد علاقه‌مندی تیم سازنده بازی برای آینده سری Final Fantasy و اینکه آنها به این موضوع علاقه‌مند هستند تا بازی روند جهان باز بودن خود را ادامه دهد ولی فعلا نمی‌تواند این مساله را تایید کند سخن گفت.

تا به این لحظه خیلی سخت است که بگویم پایه و اساس نسخه بعدی بر اساس یک بازی جهان باز خواهد بود یا نه، اما فعلا این را می‌توانم تایید کنم که نسخه بعدی، تجربه بازی در منطقه‌ای بسیار بزرگ را برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. 

تاباتا همچنین در مورد بازی انحصاری و قابل تحسین نینتندو یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild اظهار نظر کرد و از علاقه خودش و تیم سازنده Final Fantasy XV به این بازی سخن گفت. او ضمن بیان اینکه هنوز موفق به تجربه این اثر نشده است ولی در مورد سازندگان آن چیزهای زیادی شنیده است، اعلام کرد:

ما مایلیم تجربه‌ای شبیه به زلدا را برای طرفداران سری Final Fantasy رقم بزنیم اما از راه و روش خودمان و نوع نگاه خودمان این کار را انجام خواهیم داد.

من از طریق داستان و تجربیات بازیکنان، در مورد تیم سازنده افسانه زلدا چیزهای زیادی شنیده‌ام، به همین خاطر می‌توانم بگویم بازی بسیار کاملی در تمامی زمینه‌هاست. هدف ما نیز فراهم کردن تجربه‌ای به خوبی افسانه زلدا برای طرفداران Final Fantasy است ولی از طریق تکنولوژی‌ها، نوع نگاه و روش خودمان. ما با امکانات در دسترس خود، می‌خواهیم نسخه بعدی را بسیار با کیفیت، با المان‌های بصری قدرتمند و جهانی بسیار بزرگ و زیبا تولید کنیم. و این هدف ما برای ساخت پروژه بعدی خواهد بود.

در آخر بد نیست به این نکته اشاره کنیم که بازی Final Fantasy XV برای کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شده است و اوایل سال ۲۰۱۸ نیز برای پی سی عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد آینده سری Final Fantasy چیست؟ آیا با جهان باز بودن آن موافقید؟ 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده