نویسنده: سجاد پاک آیین
// چهار شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Uncharted: Fortune Hunter

در بازی موبایل Uncharted: Fortune Hunter وارد ماجراجویی‌های نیتن دریک خواهید شد و برای کشف گنج‌های گوناگون به او کمک خواهید کرد.

استودیو ناتی داگ با خلق ماجراجویی‌های نیتن دریک در مجموعه بازی‌های Uncharted توانست یکی از بهترین آثار تاریخ بازی‌های ویدیویی را رقم زند. حال، این استودیو با همکاری مرکز سرگرمی‌های تعاملی سونی نسخه موبایلی از این مجموعه را با نام بازی Uncharted: Fortune Hunter ساخته است و بازیکن با حل معماهای مختلف به نیتن و سالی کمک خواهد کرد تا آنها بتوانند به گنج‌های کشف‌نشده دسترسی پیدا کنند. با معرفی این بازی اندروید و آیفون همراه زومجی باشید.

Uncharted: Fortune Hunter

Uncharted: Fortune Hunter

چهره نیتن دریک و سالی به صورت کاریکاتوری پرداخته شده است

بازی Uncharted: Fortune Hunter یک بازی به سبک ماجراجویی و معمایی است که بازیکن در نقش نیتن دریک باید با حل پازل‌های گوناگون و پیدا کردن مسیر درست به آثار باستانی کشف‌نشده دست پیدا کند. این بازی آیفون دارای ۶ بخش است که هر بخش دارای ۲۰ یا ۳۰ مرحله است. در هر بخش تعدادی سکوی جدولی-شکل وجود دارد و بازیکن با کشیدن مسیر روی سکوها، مسیر حرکت نیتن را تعیین می‌‌کند تا بتواند نیتن را به تندیس پایانی مرحله و مرحله را به پایان برساند. هر مرحله دارای چالش‌های مختلف و درگیرکننده‌ای است که گذراندن مراحل را سخت می‌کند و بازیکن نیاز دارد به‌خوبی مسیر خود را تعیین کند تا نیتن دریک دچار سقوط از سکوها نشود. همچنین، هر مرحله دارای یک کلید است که بازیکن برای دریافت کلیدها باید با انجام تعداد حرکات محدودی، مسیر حرکتی نیتن را مشخص کند تا بازیکن بتواند کلید را دریافت کند. این کلیدها برای بخش جوایز روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرد که بازیکن با استفاده از کلید می‌تواند یک جعبه را باز کند و مقداری الماس یا سکه به‌عنوان جایزه دریافت خواهد کرد.

Uncharted: Fortune Hunter

هر مرحله دارای چالش‌های مختلف و درگیرکننده‌ای است

بازی اندروید Uncharted: Fortune Hunter دارای تعدادی گنج قابل جمع‌آوری است که بازیکن با جمع کردن گنج‌ها می‌تواند آیتم‌های مختلفی برای بخش چندنفره بازی Uncharted 4: A Thief's End به دست آورد. این آیتم‌ها شامل لباس‌ها برای شخصی‌سازی شخصیت‌ها، چند اسلحه و تعدادی بوستر هستند. پس از پایان هر بخش، بازیکن آثار باستانی آن بخش را کشف خواهد کرد و این آثار در قسمت منوی بازی قرار داده می‌شود. این بازی دارای راهنمای انجام مرحله نیز هست که بازیکن با استفاده از الماس می‌تواند نحوه گذراندن مراحل را دریافت کند و آن مرحله را به پایان برساند. شخصیت نیتن دریک در بازی Uncharted: Fortune Hunter قابل شخصی‌سازی است که بازیکن می‌تواند در قسمت فروشگاه بازی با پرداخت سکه، لباس‌ مورد نظر خود را خریداری کند. همچنین، این بازی دارای خرید درون برنامه‌ای است که می‌توان با پرداخت پول واقعی، تعدادی سکه و الماس خریداری و از آنها برای خرید لباس و آیتم‌های دیگر استفاده کرد.

Uncharted: Fortune Hunter

Uncharted: Fortune Hunter

بازی Uncharted: Fortune Hunter دارای گرافیک انیمیشنی و دارای محیطی پویا و زیبا است. چهره نیتن دریک و سالی به‌صورت کاریکاتوری پرداخته شده است که حالتی فانتزی به خود گرفته و شخصیت شوخ نیتن در چهره او به‌خوبی مشخص است. در موسیقی این بازی از تم اصلی سری بازی‌های آنچارتد استفاده شده است. همچنین، سازندگان برای موسیقی مراحل از موسیقی متن بازی آنچارتد 4 استفاده کرده‌اند که حالت معمایی مراحل را به‌خوبی به بازیکن القا می‌کند.

بازی Uncharted: Fortune Hunter یک بازی معمایی خوب و خوش‌ساخت است که می‌تواند بازیکنان را مدت‌ها سرگرم پازل‌های چالش‌برانگیز خود کند. این بازی به طرفداران سری بازی‌های آنچارتد و استودیوی محبوب ناتی‌داگ پیشنهاد می‌شود و آنها می‌توانند ماجراجویی‌های نیتن دریک را در گوشی‌ موبایل خود دنبال کنند و به اکتشاف آثار باستانی بپردازند. بازی Uncharted: Fortune Hunter در فروشگاه‌های گوگل‌پلی و اپ استور به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارد و شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر این بازی را دانلود کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Uncharted: Fortune Hunter


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده