نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۹

هفته نامه ویدیویی ۶۹: از جدایی استرلی از ناتی داگ تا بازی های جدید نینتندو سوییچ

در هفته‌نامه ویدیویی شصت و نهم زومجی، از جدایی بروس استرلی از ناتی‌داگ می‌گوییم و نگاهی به بازی‌های جدید نینتندو سوییچ می‌اندازیم.

هفته‌نامه ویدیویی زومجی، به قسمت شصت و نهم خود رسید و مانند همیشه، قصد داریم در مدت زمانی کوتاه، مروری بر مهم‌ترین اخبار هفته پیش در دنیای بازی داشته باشیم. هفته پیش هم،‌ اتفاقات بسیار زیادی در دنیای سرگرمی رخ داد که یکی از مهم‌ترین آنها، جدایی بروس استرلی، کارگردان بازی‌هایی مانند The Last of Us و Uncharted از استودیو ناتی‌داگ بود. هنوز مشخص نیست که استرلی، قصد انجام چه کاری را دارد. 

یکی دیگر از مهم‌ترین رویدادهای هفته گذشته، برگزاری جدیدترین نینتندو دایرکت، استریم جدید نینتندو با تمرکز روی بازی‌های نینتندو سوییچ و نینتندو 3DS بود. در جدیدترین نینتندو دایرکت، بازی‌های بسیار زیادی برای کنسول‌های نینتندو معرفی شد که شاید جالب‌ترین آنها را بتوان دو بازی DOOM و Wolfenstein II برای کنسول نینتندو سوییچ برشمرد. بازی دووم برای انتشار در فصل تعطیلات امسال و ولفنشتاین 2 برای عرضه در سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده است.

اگر فرصت نکردید که هفته گذشته زومجی را دنبال کنید، با شصت و نهمین قسمت از هفته‌نامه ویدیویی زومجی همراه باشید تا با هم مروری کلی بر مهم‌ترین اتفاقات هفته گذشته داشته باشیم:

برای دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات اقدام کنید | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده