نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

تاریخ انتشار نسخه بلوری فیلم Atomic Blonde اعلام شد

کمپانی فوکس فیچرز تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم بلوند اتمی (Atomic Blonde) را تایید و اعلام کرد.

مطلب مرتبط

  • واکنش منتقدان به فیلم Atomic Blonde

موفقیت فیلم John Wick (جان ویک) باعث شد که فیلمسازان بیشتری به ساخت این فیلم‌ها علاقه‌مند شوند. فیلم Atomic Blonde یکی از این فیلم‌ها است که تابستان امسال اکران شد و علاوه بر دریافت نقدهای خوب از منتقدان، عملکرد نسبتا موفقی را نیز در گیشه داشته است. این فیلم اکشن، مهیج و جاسوسی توانسته است تا به امروز بیش از ۹۴.۱ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد و بودجه ساخت آن تنها ۳۰ میلیون دلار بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فوکس فیچرز که زیر مجموعه کمپانی یونیورسال است، تاریخ انتشار نسخه دیجیتالی و خانگی فیلم Atomic Blonde را تایید و اعلام کرده است.

بخش محصولات خانگی کمپانی یونیورسال تایید و اعلام کرد که در ابتدا نسخه دیجیتال HD فیلم Atomic Blonde در تاریخ ۲۴ اکتبر امسال (۲ آبان) منتشر خواهد شد. پس از آن نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، DVD و 4K Ultra HD است، نیز در تاریخ ۱۴ نوامبر امسال (۲۳ آبان) عرضه خانگی می‌شود. همچنین نسخه خانگی فیلم Atomic Blonde دارای حدود یک ساعت بخش‌های اضافه نیز خواهد بود. از جمله این موارد و بخش‌ها می‌توان به صحنه‌های حذف شده از فیلم، تصاویر و ویدیوهای پشت صحنه تولید و فیلمبرداری، تمرینات شارلیز ترون برای حضور در فیلم، آشنایی با شهر برلین در زمان جنگ سرد،‌ فایل‌های صوتی دیوید لیچ و آشنایی بیشتر با شخصیت ایجنت بروتون، اشاره کرد.

فیلم Atomic Blonde در تیر ماه امسال در سراسر جهان به‌روی پرده رفت. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید لیچ بوده است که پیش از این به چاد استاهلسکی در کارگردانی فیلم John Wick کمک کرده بود و کارگردانی فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) را نیز بر عهده گرفته است. شارلیز ترون، جیمز مک‌آووی، جان گودمن، تیل شوایگر، ادی مارسن، سوفیا بوتلا و توبی جونز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Atomic Blonde حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کرت جانستاد نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده