// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر هنگام عرضه بازی NHL 18 منتشر شد

تریلر هنگام عرضه‌ی بازی NHL 18 صحنه‌های جذابی از این بازی شبیه‌ساز هاکی را نشان می‌دهد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی الکترونیک آرتز، سازنده و ناشر بازی NHL 18 تریلر روز عرضه این بازی را منتشر کرد که در جریان آن شاهد گیم‌پلی بازی و ویژگی‌های این نسخه هستیم.

بازی NHL 18 این بار با کوله باری از تغییرات روانه بازار شده تا علاقه‌مندان این مجموعه را بیش از پیش به خود جذب کند. به عنوان مثال این نسخه دارای حالتی جدید به نام سه به سه است که در جریان آن می‌توانید مسابقات متنوع‌تر و سرعتی‌تری را تجربه کنید. همچنین بازی دارای یک سیستم حمله و دفاع جدید است. برای مثال از این پس می‌توانید چوب هاکی را در یک دست خود گرفته و از میان پای بازیکنان نیز شوت بزنید.

از طرفی همان قدر که سیستم تهاجمی بازی و حرکات مختلفی برای این بخش طراحی شده است، سیستم تدافعی بازی نیز پیشرفت کرده و اگر حواس‌اتان جمع باشد، به خوبی می‌توانید این حرکات را دفاع کرده وضد حمله کنید. همچنین شان رمجانگسینگ، تهیه کننده ارشد بازی NHL 18 در این باره می‌گوید:

نسل جدیدی از بازیکن‌ها پا به ورزش NHL گذاشته‌اند. جایی که شاهد بازیکن‌هایی نظیر کانر مک‌دیوید هستیم؛ شخصی که بسیار سرعتی‌تر، خلاق‌تر و تواناتر از بازیکن‌هایی است که تا به حال دیده‌ایم. همچنین بسیار خوشحالیم که ویژگی‌های جدیدی نظیر قابلیت‌ها و توانایی‌های دیوانه کننده و حالت سه به سه را برای شما به ارمغان آورده‌ایم.

در ادامه می‌توانید تریلر روز عرضه بازی NHL 18 را در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده