// دوشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Night Run - The Dark Tower

بازی موبایل Night Run - The Dark Tower تجربه‌ای خاص و متفاوت از بازی‌های رانینگ را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد.

بازی‌های رانینگ همیشه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده‌اند؛ بازی‌هایی که در جریان آن‌ها شما فقط باید از موانع بازی جاخالی دهید و شخصیت‌ بازی، به‌صورت خودکار در حال دویدن است و از طرفی هرچقدر رکورد خود را بیشتر کنید و مسافت بیشتری را بپیمایید، سرعت بازی بیشتر و کار برای شما سخت‌تر می‌شود. حال در این میان، بعضی از سازنده‌ها سعی می‌کنند چالش‌های دیگری را نیز به بازی خود اضافه کنند تا درجه سختی بازی‌شان بالاتر برود و از طرفی، اثری جدید را تحویل مخاطب دهند. بازی موبایل Night Run - The Dark Tower یک بازی رانینگ کامل است که محیط و چالش‌های جدیدی را برای مخاطبان خود به ارمغان آورده است.

زمانی که پاورآپ شما پر می‌شود، با کشیدن انگشت‌تان به سمت بالا، می‌توانید آن را استفاده کنید

با شروع بازی اندروید Night Run - The Dark Tower، خود را در دنیایی تاریک می‌بینید که باید از یک برج تاریک بالا بروید و رکورد خود را ثبت کنید. حال اولین نکته‌ی این بازی موبایل این است که قبل از شروع بازی، می‌توانید Rune خود را انتخاب کنید. در واقع تیم سازنده برای شما سه Rune مختلف تدارک دیده که می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و با توجه به آن، قدرت اضافه‌تری بگیرید. برای مثال یکی از Runeها که Endurance نام دارد، قدرت بدنی شما را بالاتر می‌برد یا Rune پاور، سرعت پر شدن پاورآپ شما را بالا می‌برد. در جریان بازی شخصیت شما یک پاورآپ خاص دارد که با پر شدن مخزن آن، بازیکن برای چند ثانیه با سرعت زیاد، به سمت بالای برج در هوا حرکت می‌کند. از طرفی صحبت از قدرت بدنی شد و در یک بازی رانینگ اصلا قدرت بدنی چه معنی دارد؟ حال به سراغ یکی دیگر از ویژگی‌های بازی موبایل Night Run - The Dark Tower می‌رویم که در واقع، بازیکنان را به چالش می‌کشد. زمانی که وارد بازی می‌شوید، اگر به گوشه بالا سمت چپ صفحه‌نمایش خود نگاه کنید، متوجه یک شکلک قلب می‌شوید. حال زمانی که شروع به دویدن می‌کنید، قلب شما شروع به خالی شدن می‌کند و از طرفی در طول بازی یک سری قلب را می‌بینید که باید آن‌ها را بردارید و این مخزن را مدام پر کنید. اگر در این کار ناکام بمانید، خواهید مرد.

سیستم Runeهای بازی یکی از ویژگی‌های مثبت این بازی موبایل است

به عبارتی در بازی اندروید Night Run - The Dark Tower جدای از اینکه باید از موانع اصلی دوری کنید و زنده بمانید، باید حواس‌تان به مواردی نظیر سلامت خود نیز باشد. حال، Rune ذکر شده در بالا برای قدرت بدنی، می‌تواند سرعت پایین آمدن درصد قلب شما را کم کند، ولی از طرفی یک سری ویژگی‌های دیگر از شما سلب می‌شود. از این‌رو اول باید ببینید سبک بازی کردن شما به چه صورت است و سپس Rune خود را انتخاب کنید. البته نگران عوض کردن آن نباشید، زیرا هر زمان که خواستید می‌توانید آن را تغییر دهید. در کنار تمامی موارد، شاهد دنیایی تاریک و هیجان‌انگیز هستیم و در طول بازی مدام صداهای عجیبی را می‌شنویم؛ گویی شخصی شما را تعقیب می‌کند یا قصد کشتن شما را دارد و اگر به محیط خوب نگاه بیندازید، اشخاصی را می‌بینید که بالای سکوهایی ایستاده‌اند و به سمت شما شلیک می‌کنند. در این میان، زمانی طراحی هنری بازی به اوج خود می‌رسد که یک موسیقی خاص در پس‌زمینه بازی پخش می‌شود.

این موسیقی شدیدا با دنیای سیاه و سفید و تاریک بازی، هم‌خوانی دارد و حسابی شما را محو بازی خواهد کرد. با تمام این تفاسیر، بازی Night Run - The Dark Tower، تجربه‌ای خاص و متفاوت نسبت به سایر بازی‌های رانینگ است و می‌تواند مدت‌ها شما را سرگرم نگه دارد.

دانلود بازی اندروید Night Run - The Dark Tower


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده