// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

بازی موبایل Sonic Forces: Speed Battle برای اندروید و iOS منتشر شد

شخصیت محبوب Sonic این بار با بازی موبایل Sonic Forces: Speed Battle لحضات سرگرم کننده‌‌ای را برای علاقه‌مندانش رقم خواهد زد.

کمپانی سگا پس از عرضه بازی موبایل Sonic Mania که با استقبال خوب طرفداران آن رو به رو شد پس از یک ماه، بازی Sonic Forces: Speed Battle را برای اندروید  و iOS منتشر کرد. البته این بازی هنوز روی استور تمام کشورها عرضه نشده است و طبق اعلام سگا، در روزهای آتی استور کشورهای باقی‌مانده نیز میزبان Sonic Forces: Speed Battle خواهند بود.

بازی Sonic Forces: Speed Battle به صورت رایگان برای اندروید و iOS منتشر شده است ولی برای خرید آیتم‌های درون بازی می‌توانید از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کنید. سبک بازی همچون بازی Sonic Dash و Sonic Rivals به صورت دویدن بی‌پایان است و بازیکنان باید از موانع مختلف درون بازی، با پریدن یا جا خالی دادن عبور کنند و در این حین، برای کسب امتیازات بیشتر حلقه‌ها را جمع آوری کنند. همچنین از طریق کسب حلقه‌ها می‌توانند قدرت شخصیت خود را افزایش بدهند و به بروزرسانی آنها بپردازند.

همچون بازی‌های قبلی، شخصیت‌های Sonic Forces: Speed Battle نیز شامل سونیک، تیلز، امی، ناکلز، شادو و E123 امگا می‌شود و طبق اعلام سگا تعداد شخصیت‌ها با بروزرسانی بازی به مرور زمان افزایش پیدا خواهد کرد.

همانطور که گفته شد Sonic Forces: Speed Battle هنوز برای تمامی کشورها عرضه نشده است ولی طی روزهای آتی این اتفاق خواهد افتاد. 

دانلود بازی اندروید و آیفون Sonic Forces: Speed Battle


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده