// شنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۱

پیت هاولی به عنوان مدیرعامل جدید تل تیل گیمز معرفی شد

پیت هاولی قرار است با تصاحب صندلی دن کانرز، سکان هدایت کمپانی تل‌تیل گیمز را به عهده بگیرد.

در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم تل‌تیل گیمز که بیشتر به خاطر بازی‌های اپیزودیک و داستان‌محورش همانند The Walking Dead و The Wolf Among Us شناخته می‌شود، از این پس با مدیریت پیت هاولی به کار خود ادامه خواهد داد.

هاولی پیش از این به عنوان معاون ارشد و گیم‌مستر در شرکت زینگا مشغول به کار بود و قبل از آن، هم به عنوان مدیرعامل و هم‌موسس در Red Robot Labs حضور داشته است. وی همچنین در دو کمپانی الکترونیک آرتز و کراوداستار نیز دارای پست‌هایی اجرایی بوده و در ساخت آثاری چون Black and White و Fable با پیتر مولینیو در استودیو Lionhead همکاری داشته است. پیت هاولی در تل‌تیل جانشین دن کانرز خواهد شد که از سال ۲۰۰۴ و در کنار افرادی چون کوین برنر و تروی مولاندر به عنوان موسس تل‌تیل حضور داشته است.

هاولی پس از رسانه‌ای شدن سمت جدیدش با انتشار بیانیه‌ای به شرح زیر، هیجان خود را نسبت به حضورش در تل‌تیل گیمز اظهار کرد.

من طرفدار بزرگ بازی‌های تل‌تیل گیمز و همچنین طرفدار دستاورد بزرگ آنان در زمینه داستان‌گویی هستم. افتخاری که با تلاش و رهبری دن و کوین بدست آمد. من به دنبال این هستم که بیشتر و نزدیک‌تر با تیم مستعد تل‌تیل همکاری کنم و با کمک آنان محتواهای خلاقانه و هیجان‌انگیزی را برای گیمرها به ارمغان بیاورم. تل‌تیل کمپانی خاصی است و من بسیار هیجان‌زده‌ام که عضوی از این شرکت و آینده آن هستم.

پس از روی کار آمدن هاولی، باید منتظر تغییراتی باشیم که او برای رسیدن به چشم‌انداز موردنظرش در تیم بزرگ تل‌تیل ایجاد خواهد کرد. در حال حاضر این کمپانی اپیزودهای بعدی آثار Batman: The Enemy Within، Minecraft: Story Mode Season 2 و Guardians of Galaxy: The Telltale Series را در نوبت انتشار دارد. علاوه بر این‌ها، فصول جدید بازی‌های The Walking Dead و The Wolf Among Us نیز در دست توسعه قرار دارند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده