// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

آپدیت پاییز بازی Rocket League به زودی منتشر می‌شود

استودیو سایانیکس از جزئیات آپدیت جدید بازی Rocket League که به زودی منتشر خواهد شد رونمایی کرد.

مدت زمان زیادی تا منتشر شدن آپدیت بعدی بازی Rocket League باقی نمانده است. بروزرسانی یاد شده که در قالب «آپدیت پاییز» (Autumn Update) معرفی شده است در تاریخ ۶ مهرماه (۲۸ سپتامبر) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و محتویات تازه‌ای را به این بازی اضافه می‌کند که شامل آیتم‌های جدید، محیط جدید و غیره می‌شود.

محیط جدید که با حال‌و‌هوای فصل پاییز طراحی شده، با نام Farmstead معرفی شده است. همان‌طور که از نام آن مشخص است این محیط با ظاهر فصل پاییز در میان یک مزرعه بزرگ جای گرفته است. نقشه جدید در حالت‌های رقابتی، معمولی و مسابقات خصوصی در دسترس است. البته گفتنی است که محیط جدید به‌طور محدود و برای مدت زمان کوتاهی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید نگاهی به نقشه جدید بیندازید.

Rocket League

علاوه بر محیط Farmstead، محتوای یاد شده نسخه استاندارد دو محیط Wasteland و Starbase Arc را هم ضمیمه خود کرده است. البته نسخه قدیمی محیط‌های یاد شده در بخش خصوصی و مسابقات آفلاین قابل دسترس است. از محتویات دیگر این بروزرسانی می‌توان به گزینه‌ای جدید در بخش شخصی‌سازی اشاره کرد که در قالب بنری برای کاربران در نظر گرفته شده است. همچنین بازیکنان این شانس را دارند که پس از اتمام مسابقات آنلاین به بیش از ۹۰ آیتم شخصی‌سازی رایگان دست پیدا کنند که شامل آیتم‌های Uncommon ،Rare و Very Rare می‌شود.

در انتها، آپدیت پاییز بازی Rocket League چندین ویژگی جدید را نیز برای کاربران در نظر گرفته است که شامل رویداد‌ها و دروازه‌های شفاف می‌شود. نسخه کامپیوتر این بروزرسانی قابلیت پشتیبانی از LAN را به این بازی اضافه می‌کند و همچنین پس از منتشر شدن آپدیت کاربران پی‌سی این قابلیت را دارند که سیستم جدید Party و Tournament را تجربه کنند. این اخبار بازی را سازندگان در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده‌اند که در آن می‌توانید نگاهی به جزئیات آپدیت پاییز این بازی بیندازید.

بازی راکت لیگ هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است و قرار است که در تعطیلات سال جاری میلادی برای نینتندو سوییچ نیز منتشر شود. نسخه سوییچ این بازی اتومبیل‌هایی انحصاری را با ظاهر بازی‌ Mario و بازی Metroid در خود جای داده است.

ضمن معرفی آپدیت پاییز این بازی، سازندگان تریلری نیز از آن منتشر کردند که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید و خود را برای آپدیت پاییز این بازی آماده کنید.

| |


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده