نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

شان سیپس به بازیگران سریال Krypton پیوست

شان سیپس، بازیگر سریال خاطرات خون آشام (The Vampire Diaries) و ماده تاریک (Dark Matter) برای ایفای نقش آدام استرنج به بازیگران سریال کریپتون (Krypton) پیوست.

بر اساس گزارش‌های سایت خبری ددلاین، شبکه سای فای (SyFy) شان سیپس، بازیگر سریال The Vampire Diaries و Dark Matter را برای ایفای نقش آدام استرنج به بازیگران سریال Krypton که با همکاری کمپانی دی سی کامیکس در دست ساخت است، اضافه کرده است. آدام استرنج قرار است به‌عنوان یک انسان معمولی و استاندارد «خسته و بیزار از دنیا» که در سیاره کریپتون حضور دارد به تصویر کشیده شود که بعد از مدتی تبدیل به مربی پدربزرگ سوپرمن به نام سگ-ال می‌شود. طبق برنامه‌ریزی‌ها، سریال کریپتون برای پخش در سال ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است.

سریال Krypton داستان دو نسل قبل از تخریب سیاره محل زندگی شخصیت افسانه‌ای، یعنی مرد فولادی را حکایت می‌کند. این سریال داستان پدربزرگ سوپرمن به نام سگ-ال با بازی کامرون کاف، هنرمند گمنام و جوان بریتانیایی و بازیگر سریال The Halcyon را دنبال می‌کند که نام خانوادگی آنها دچار لکه‌های بدنامی و شرمندگی شده است. او به‌شدت تلاش می‌کند که بتواند دوباره نام خانوادگی ال را احیا کند تا بار دیگر از آن به نیکی یاد کنند. او علاوه بر اینکه می‌خواهد خانواده‌اش را از این بدنامی‌ها نجات دهد و افتخار را به خانواده خود برگرداند، قصد دارد سیاره‌اش را که به‌شدت به آن علاقه می‌ورزد هم از نابودی و هرج و مرج نجات دهد. نام سگ-ال به طریقی می‌خواهد هم به خالق و سازنده شخصیت سوپرمن یعنی جری سیگل اشاره کند و هم قرار است به جان بیرن و مینی سری کتاب کامیک او به نام جهان کریپتون (The World of Krypton) که در دهه ۱۹۸۰ به چاپ رسید هم اشاره‌ای بکند. علاوه بر کامرون کاف که قرار است نقش سگ-ال را بازی کند، جورجینا کمپل، بازیگر سریال‌هایی چون One of Us و After Hours و فیلم شاه آرتور: افسانه‌ی شمشیر (King Arthur: Legend of the Sword)، هم برای بازی در نقش اصلی شخصیت زن به جمع بازیگران سریال کریپتون اضافه شده و قرار است نقش لیتا زاد را در این سریال ایفا کند. 

تهیه‌کنندگی اجرایی سریال کریپتون بر عهده دیوید اس. گویر، نویسنده فیلم مرد فولادی (Man of Steel)، فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v Superman: Dawn of Justice) و سه‌گانه شوالیه تاریکی (The Dark Knight) از طریق کمپانی تهیه‌کنندگی خود به نام Phantom Four به همراه دیمین کیندلر، تهیه‌کننده و نویسنده سریال اسلیپی هالو (Sleepy Hollow) خواهد بود. همچنین علاوه بر تهیه‌کنندگی، دیوید اس گویر به همراه ایان گولدبرگ، تهیه‌کننده سریال روزی روزگاری (Once Upon a Time) و سریال نابودگر: ماجراهای سارا کانر (Terminator: The Sarah Connor Chronicles)، وظیفه نویسندگی پایلوت یا قسمت آزمایشی این سریال و داستان آن را دارد. سریال Krypton توسط کمپانی Warner Horizon Television تولید و تهیه می‌شود و داستان آن بر اساس شخصیت‌ها و قصه خلق‌شده توسط جری سیگل و جو شوستر است که کتاب‌های آن توسط کمپانی دی‌سی کامیکس منتشر شده است. 

نظر شما درباره این سریال چیست؟ به نظر شما حضور شخصیت آدام استرنج در این مجموعه تلویزیونی می‌تواند قدم خوبی باشد؟


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده