نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

جیم کری در سریال Kidding ایفای نقش خواهد کرد

بر اساس گزارش‌ها جیم کری قرار است در سریالی به نام کیدینگ (Kidding) به کارگردانی میشل گوندری در شبکه تلویزیونی Showtime ایفای نقش کند.

امروز شبکه تلویزیونی شوتایم به‌طور رسمی اعلام کرد که در حال آمادی‌سازی سریال نیم ساعته کمدی جدیدی به نام Kidding است که در این مجموعه تلویزیونی جیم کری، برنده جایزه گلدن گلوب و بازیگر فیلم نمایش ترومن (The Truman Show)، ایفای نقش خواهد کرد. بعد از دو دهه، قرار است این اولین سریالی باشد که کری در آن حضور و نقش اصلی آن را بر عهده دارد. همچنین در کنار جیم کری، فرد مشهور دیگری که در این پروژه حضور دارد میشل گوندری، کارگردان فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک (Eternal Sunshine of the Spotless Mind) است که کارگردانی این مجموعه را بر عهده خواهد داشت. تیم تولید و شبکه پخش‌کننده سریال Kidding، برای فصل اول آن ۱۰ قسمت را در دستور کار ساخت قرار داده‌اند. جیم کری و میشل گوندری به همراه جیسون بیتمن نامزد جایزه امی و بازیگر سریال پرورش شکست‌خورده (Arrested Development)، جیم گاراوانته تهیه‌کننده فیلم کلمات بد (Bad Words)، رافی ادلن تهیه‌کننده فیلم زنبور سبز (The Green Hornet) و مایکل اگیلار یا دابل او تهیه‌کننده سریال «من این بالا در حال مردن هستم» (I’m Dying Up Here) از جمله کسانی هستند که تهیه‌کنندگی اجرایی این مجموعه تلویزیونی را بر عهده دارند. سریال کیدینگ توسط دیو هولشتاین، تهیه‌کننده سریال علف (Weeds) و سریال «داستان زندگی هوپ» (Raising Hope) ساخته می‌شود و او وظیفه نویسندگی قسمت آزمایشی یا پایلوت و تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است. این بیانیه امروز به‌طور رسمی از طرف دیوید نوینز، مدیر عامل و رئیس شبکه تلویزیونی شوتایم منتشر شده است.

آقای پیکلز یک شخصیت مهربان و دلرحم است که در یک دنیای بی‌رحم و خشن قرار گرفته و باید با اتفاقاتی روبه‌رو شود که از توان او و قدرت نیروی عقل و خردش خارج است و داستان زندگی او و مشکلاتی که سر راهش قرار می‌گیرند همان‌قدر که خنده‌دار است، ناراحت‌کننده هم است

در سریال کیدینگ، کری نقش جف ملقب به آقای پیکلز را ایفا می‌کند؛ یکی از شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه کودکان که نماد مهربانی و عقل و خرد است و تاثیر خیلی زیادی روی ذهن تاثیرپذیر کودکان و بزرگسالان و پدر و مادرانی که با این شخصیت بزرگ شده‌اند گذاشته است. این شخصیت در طی دوران زندگی خود در انیمیشن کارهای خوب و به‌خصوص زیادی کرده است، اما زمانی که این کاراکتر به همراه خانواده‌ی دوست‌داشتنی‌اش که متشکل از خودش، همسر، دو پسر، خواهر و پدرش است کم کم به سمت فروپاشی می‌روند، هیچ داستان افسانه‌ای یا حکایت یا راهنمایی پیدا نمی‌شود تا او را برای بیرون آمدن از این مخمصه و بحرانی که درگیرش است نجات دهد و اتفاقات سریع‌تر از آن چیزی اتفاق می‌افتد که او بتواند خودش را با آنها وفق دهد. در نتیجه، آقای پیکلز یک شخصیت مهربان و دلرحم است که در یک دنیای بی‌رحم و خشن قرار گرفته و باید با اتفاقاتی روبه‌رو شود که از توان او و قدرت نیروی عقل و خردش خارج است و داستان زندگی او و مشکلاتی که سر راهش قرار می‌گیرند همان‌قدر که خنده‌دار است، ناراحت‌کننده هم است.

دیوید نوینز در رابطه با این مجموعه تلویزیونی این‌گونه عنوان کرد:

به نظر ما هیچ فردی به جز جیم کری با این نقش متناسب و سازگار نبود. همچنین این نقش قرار است به بینندگان تلویزیون نشان دهد که چه زمان طولانی‌ای از آخرین باری که او را دیده‌اند می‌گذرد و می‌خواهد با حضور دوباره‌اش این حس خوب را به آنها منتقل کند. به علاوه از طرف دیگر میشل گوندری، کارگردان فیلم Eternal Sunshine of the Spotless Mind قرار است کارگردانی این مجموعه را بر عهده داشته باشد. ما در حال ساخت مجموعه‌ای مجذوب‌کننده و عاطفی هستیم که مطمئنا در آینده‌ای نزدیک طرفداران زیادی را به خود جلب می‌کند.

کری تا به امروز توانسته دو جایزه گلدن گلوب را در بخش نقش اول مرد از آن خود کند. او یک‌بار در سال ۱۹۹۹ برای فیلم درام و سرگرم‌کننده The Truman Show و درست یک سال بعد از آن یعنی در سال ۲۰۰۰ هم برای فیلم مرد روی ماه (Man on the Moon) که اثری زندگینامه‌ای و کمدی-درام بود، موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد نقش اول گلدن گلوب شد. علاوه بر این دو فیلم، جیم کری آثار فوق‌العاده خوب و موفقی را در رزومه کاری خود داشته است، مانند فیلم Eternal Sunshine of the Spotless Mind با کارگردانی میشل گوندری، فیلم ایس ونچورا: کارآگاه حیوانات (Ace Ventura: Pet Detective)، فیلم بروس قادر مطلق (Bruce Almighty)، فیلم ماسک (The Mask)، فیلم من، خودم و آیرین (Me, Myself & Irene) و البته فیلم احمق و احمق‌تر (Dumb and Dumber). علاوه بر تمامی این آثار، او در چند قسمت از سریال In Living Color هم حضور به عمل آورد و در سریال I’m Dying Up Here به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی مجموعه حاضر شد.

از طرف دیگر، میشل گوندری هم توانست یک جایزه از مراسم جوایز اسکار در بخش بهترین فیلمنامه اصلی برای فیلم Eternal Sunshine of the Spotless Mind در طی دوره حرفه‌ای خود به دست آورد که در این اثر، او جیم کری و کیت وینسلت را کارگردانی و برای نقش‌هایشان هدایت می‌کرد. علاوه بر این فیلم، میشل گوندری آثار فوق‌العاده خوب و موفقی را در رزومه کاری خود داشته است، مانند فیلم حالت نیلی (Mood Indigo)، فیلم میکروب و گازوئیل (Microbe & Gasoline)، فیلم ما و من (The We and the I)، فیلم مهربان باش، بپیچان (Be Kind Rewind)، فیلم علم خواب (The Science of Sleep) و فیلم ذات آدمی (Human Nature). 


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده