نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

هفته‌ی آینده بازی Overwatch را به رایگان تجربه کنید

علاقه‌مندان به بازی Overwatch می‌توانند این بازی را از تاریخ ۳۱ شهریور به مدت سه روز به صورت رایگان روی تمامی پلتفرم‌ها تجربه کنند.

اگر علاقه‌مند به بازی Overwatch هستید و بنا به دلایل مختلف هنوز نتوانسته‌اید این بازی را تجربه کنید، هیچ نگران نباشید زیرا این بازی در این آخر هفته به مدت سه روز به صورت رایگان در اختیار کاربران پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی قرار خواهد گرفت.

با استناد به جدیدترین اخبار بازی، بازی Overwatch از ساعت ۱۰:۳۰ شب ۳۱ شهریور (۲۲ سپتامبر) تا ساعت ۱۱:۳۰ شب ۳ مهر (۲۵ سپتامبر) به صورت رایگان در اختیار کاربران تمامی پلتفرم‌های بازی قرار خواهد گرفت. در این مدت بازیکنان به ۱۶ نقشه و تمامی ۲۵ هیروی قابل بازی در بخش‌های مختلف نظیر بخش Quick Play، بخش Custom Games و بخش Arcade دسترسی خواهند داشت و امکان ارتقای سطح و همچنین به دست آوردن جعبه‌های لوت و آزاد کردن گزینه‌های سفارشی‌سازی نیز وجود دارد. در پایان این مدت نیز اگر قصد خرید بازی را داشته باشید، تمامی پیشرفت‌های شما به نسخه‌ی اصلی بازی منتقل خواهد شد.

در این مدت محدود، بازی Overwatch بر روی تمامی پلتفرم‌ها قابل بازی است اما اگر قصد دارید آن را روی پلی‌استیشن 4 اجرا کنید، باید عضو سرویس پلی‌ استیشن پلاس باشید و برای اجرای آن روی ایکس‌باکس وان نیز باید عضو سرویس ایکس‌ باکس لایو گلد شوید. همچنین اگر قصد دارید بازی را روی پی‌سی تجربه کنید، باید اقدام به ساخت یک حساب کاربری در وب‌سایت Battle.net کنید که به صورت رایگان از اینجا امکان‌پذیر است.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص رویداد آخر هفته‌ی رایگان بازی Overwatch به وب‌سایت بلیزارد مراجعه کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده