// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

ویدیو جدید بازی Assassin's Creed Origins با محوریت Order of the Ancients منتشر شد

کمپانی یوبی‌ سافت به تازگی تریلری از بازی Assassins Creed Origins را منتشر کرده که در جریان آن شاهد گروه Order of the Ancients هستیم.

کمتر از دو ماه دیگر به عرضه بازی Assassin's Creed Origins زمان باقی‌مانده است و پس از یک سال وقفه، می‌توانیم ماجراجویی جدیدی را در دنیای Assassin's Creed تجربه کنیم که این بار بازی، ما را وارد مصر و اهرام معروف این کشور کرده است.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اخیرا کمپانی یوبیسافت، ناشر بازی Assassin's Creed Origins، ویدیویی جدیدی از این بازی را منتشر کرده که در جریان آن شاهد معرفی گروه Order of the Ancients هستیم. در واقع این گروه، شخصیت‌های منفی این نسخه هستند؛ کسانی که به دنبال قدرت خدایان مصر بوده تا از طریق آن بتوانند بر تمامی مردم حکومت کنند.

حال بایک، شخصیت اصلی بازی، ظاهرا تنها کسی است که سر راه آن‌ها قرار گرفته و تنها شما هستید که می‌توانید جلوی Order of the Ancients را گرفته و آن‌ها را نابود کنید. در واقع شما یک یک نجات دهنده برای مصر باستان به حساب می‌آیید. در ادامه می‌توانید ویدیو سینمایی بازی Assassin's Creed Origins که در حالت رزولوشن 4K ضبط شده است در زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

بازی Assassin's Creed Origins در تاریخ پنج آبان ماه (۲۷ اکتبر) روی کامپیوتر، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده