// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Iron Marines

بازی موبایل Iron Marines نه‌تنها یک بازی موبایل سرگرم‌کننده است، بلکه یکی از بهترین بازی‌هایی است که این چند وقت اخیر برای پلتفرم موبایل عرضه شده است.

اگر یک توسعه‌دهنده بازی هستید و می‌خواهید اثر شما در همان نمایش اولیه مخاطب را جذب خود کند، سعی کنید از المان‌های مختلف و سرگرم‌کننده استفاده کنید یا تریلر معرفی آن را طوری بسازید که مخاطب جدای از آشنایی با دنیای بازی، ویژگی‌های آن را نیز مشاهده کند. زمانی که بازی موبایل Iron Marines معرفی شد، با خود گفتم که با یک بازی موبایل عالی و سرگرم‌کننده روبه‌رو هستیم. حال بازی Iron Marines روانه بازار شد و پس از تجربه‌‌ای که از این بازی داشتم، به هیچ‌وجه از گفته‌ام پشیمان نیستم. بازی اندروید و آیفون Iron Marines پر از دشمنان سرسخت و سیاره‌هایی رنگین است که دوست دارید ساعت‌ها به آن خیره شوید و فقط به محیط نگاه کنید.

معرفی بازی موبایل Iron Marines

داستان بازی با تمام سادگی‌اش، شما را تا آخرین لحظه راضی نگه می‌دارد

بازی روایتگر داستانی قدیمی و حمله بیگانگان است، ولی این‌بار به سیاره‌های مختلف که منابع انسانی در داخل آن‌ها قرار دارد و حال شما در نقش سربازان Iron Marines، باید جلوی بیگانگان را بگیرید و آن‌ها را از سیاره‌های بازی دور کنید. در ابتدا تنها دو سیاره در دسترس است که هرکدام از این سیاره‌ها شامل چند مرحله اصلی و مراحلی فرعی به نام Spec Ops است که در واقع، مراحل فرعی بازی حکم حالت Survival را دارد که شما در جریان Waveهای مختلف باید از پایگاه خود در برابر حمله‌های بیگانه‌ها محافظت کنید. به عبارتی بازی آفلاین اندروید و آیفون Iron Marines، تنها حاوی یک بخش داستانی است که در جریان مراحل اصلی و فرعی مختلف ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. ظاهرا جدای از دو سیاره ابتدایی بازی که در دسترس مخاطب قرار گرفته، بازی دارای سیاره‌های دیگری است که به مرور زمان در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

معرفی بازی موبایل Iron Marines

هر مرحله استراتژی خاص خودش را دارد و نمی‌توانید بدون هیچ برنامه‌ای، پیروز شوید

اما مهم‌ترین بخشی که بازی استراتژی اندروید و آیفون Iron Marines را تبدیل به یک اثر ناب و سرگرم‌کننده کرده است، گیم‌پلی بازی است که این روزها این دسته از بازی‌های موبایل از مخاطبین زیادی برخوردار هستند. با شروع هر مرحله، شما یک پایگاه در اختیار دارید و از طریق آن می‌توانید سربازان مختلفی را ظاهر کنید و با اکتشاف محیط، به منطقه‌ای که هدف بازی در آن قرار دارد خواهید رسید. به عبارتی در هر مرحله شما وظایفی خاص را بر عهده دارید که با انجام آن‌ها، مرحله مورد نظر به اتمام می‌رسد. برای مثال در یکی از مراحل باید به سراغ یکی از پایگاه‌های دشمن، جایی که بیگانه‌ها مدام ظاهر می‌شوند بروید و آن‌جا را از بین ببرید. حال در این میان باید مراقب پایگاه خود نیز باشید که از جناح‌های مختلف به آن حمله نشود. مورد دیگری که جذابیت این بازی را افزایش داده، فرمانده‌های بازی هستند که حکم همان قهرمان‌ها را دارند. حال شما در میان قهرمان‌های بازی می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید و تا آخرین سطح ممکن ارتقا دهید.

معرفی بازی موبایل Iron Marines

متاسفانه تعداد بسیار کمی از فرماندهان بازی رایگان هستند و برای در اختیار گرفتن مابقی آن‌ها باید پول واقعی خرج کنید و نکته‌ی ناراحت‌کننده دیگر، این است که با یک بازی پولی طرف هستیم که معمولا این روش پرداخت درون برنامه‌ای، بیشتر مختص بازی‌های رایگان است. در طول مراحل بازی موبایل Iron Marines اگر می‌خواهید فاتح بی چون و چرای مراحل باشید، باید یک سری نکات را رعایت کنید. اولین نکته اینکه از سربازانی که در هر مرحله برای شما تدارک دیده شده، نهایت استفاده را ببرید و همه‌ی آن‌ها را به یک منطقه نفرستید؛ بلکه چند لحظه صبر کنید و ببینید دشمنان از کدام مناطق به شما حمله می‌کنند و سپس آن‌ها را در پست‌های مختلفی قرار بدهید. نکته‌ی بعد اینکه از سیستم دفاعی پایگاه‌هایی که تصرف می‌کنید، استفاده کنید و آن‌ها را در حالت تدافعی قرار بدهید. نکته‌ی بعد مربوط به قابلیت‌های فرمانده شما است. هر فرمانده از دو قابلیت مختلف برخوردار است که استفاده از آن‌ها در مکان‌های مناسب، می‌تواند حسابی شما را کمک کند.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید

جدای از تمامی موارد، یکی دیگر از نکاتی که شدیدا باید آن را در نظر داشته باشید، سیستم ارتقای فرمانده شما و در کنار آن سیستم بروزرسانی شاخه‌ای بازی است. فرمانده بازی در سه بخش قابل ارتقا است که مربوط به قابلیت‌ها و سیستم دفاعی خودتان است. اما می‌رسیم به نمودار شاخه‌ای بازی که جدای از متنوع بودن‌اش، دارای ساختاری متفاوت است؛ متفاوت از این جهت که باید ببینید استایل بازی کردن شما بر چه سیستمی است. برای مثال، اگر مدام از سربازهای بازی استفاده می‌کنید، می‌توانید بخش‌هایی را که مربوط به سربازها هستند ارتقا و قدرتشان را افزایش دهید. برای ارتقا دادن هم نیاز به پوینت‌هایی دارید که در طول بازی و پس از پشت سر گذاشتن مراحل در اختیار شما قرار داده می‌شود.

در آخر، بازی موبایل Iron Marines یک بازی بسیار سرگرم‌کننده و پرمحتوا در سبک استراتژی برای پلتفرم موبایل است که شاید در ظاهر فکر کنید با یک بازی داستانی و کوتاه همراه هستید، ولی چالش‌های بازی و درجات سختی مراحل به شکلی است که حسابی شما را در خود غرق خواهد کرد و بعضی از مراحل را شاید بعد از چند بار شکست خوردن، بتوانید پشت سر بگذارید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Iron Marines


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده