نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

تاریخ عرضه آمیبوهای جدید بازی Zelda: Breath of the Wild مشخص شد

کمپانی نینتندو در جریان رویداد Nintendo Direct تاریخ عرضه آمیبوهای جدید بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را اعلام کرد.

با وجود آنکه در رویداد نینتندو دایرکت کمپانی نینتندو، خبر جدیدی از بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild و نیز بسته‌های الحاقی مربوط به این بازی به چشم نمی‌خورد، اما بالاخره با اعلام تاریخ عرضه آمیبوهای جدید این بازی توسط نینتندو، معلوم شد که این کمپانی بازی محبوب خود را نیز فراموش نکرده است.

The Legend of Zelda: Breath of the Wild

کمپانی نینتندو تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان‌ماه) سال جاری را برای عرضه این آمیبوهای جدید به بازار اعلام کرد. این فیگورها که پیش از این و در جریان نمایشگاه E3 2017 رونمایی شده بود، به شخصیت‌های اوربوسا، داروک، میفا و ریویل تعلق دارد؛ قهرمانانی که قرار است نقشی مهم در بسته الحاقی Champions' Ballad ایفا کنند.

بازیکنان با اسکن هر یک از این فیگورها حین بازی، می‌توانند کلاه‌خود مربوط به Divine Beast آن قهرمان را در بازی آزاد کنند. نینتندو همچنین وعده داد که به‌زودی اطلاعات بیش‌تری راجع به این کلاه‌خودها منتشر خواهد کرد.

پس از انتشار اولین بسته الحاقی بازی یعنی The Master Trials pack در ماه ژوئن، Champions' Ballad دومین بسته الحاقی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild خواهد بود. در  این بسته الحاقی که تنها از طریق تهیه سیزن پس ۲۰ دلاری بازی قابل دسترس خواهد بود، شاهد اضافه شدن بخش داستانی جدیدی به بازی هستیم. این بخش داستانی جدید، اطلاعات بیش‌تری پیرامون پرنسس زلدا در اختیار بازیکنان قرار خواهد داد. بسته الحاقی Champions' Ballad تعطیلات سال جاری میلادی در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده