نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

ریبوت فیلم Spawn یک فیلم ابرقهرمانی با بودجه پایین خواهد بود

کمپانی بلوم هاوس اعلام کرد که ریبوت فیلم اسپاون (Spawn) قرار نیست مانند دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی با بودجه بزرگی ساخته شود.

اواخر ماه تیر بود که تاد مک‌ فارلین ساخت ریبوت فیلم Spawn را رسما تایید و اعلام کرد. این فیلم قرار است به دست کمپانی بلوم هاوس پروداکشنز تولید شود و جیسون بلوم، مالک این کمپانی، نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این فیلم حضور خواهد داشت. کمپانی بلوم هاوس بیشتر برای ساخت مجموعه فعالیت فراطبیعی (Paranormal Activity) و فیلم‌هایی چون شکاف (Split) و برو بیرون (Get Out) شناخته شده است. علاوه بر نوشتن فیلمنامه، مک‌فارلین کارگردانی فیلم Spawn را نیز بر عهده خواهد داشت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم مورد انتظار منتشر شده است.

در مصاحبه با وب‌سایت کولیدر، جیسون بلوم بیانیه منتشر شده تاد مک‌ فارلین در تابستان امسال را تایید کرد و گفت که کمپانی بلوم هاوس در حال سرمایه‌گذاری روی فیلم Spawn است. او اضافه کرد که مک‌فارلین که خالق کامیک این شخصیت نیز است، به‌عنوان نویسنده و کارگردان در این فیلم حضور خواهد داشت، اما گفت که این فیلم قرار نیست مانند دیگر فیلم‌های ابرقهرمانی امروزی دارای بودجه بزرگی باشد. بلوم اضافه کرد که بیشتر صحنه‌های فیلم Spawn بدون جلوه‌های ویژه فیلمبرداری خواهد شد و او انتظار دارد که این موضوع باعث کاهش بودجه ساخت این فیلم شود. بلوم گفت:

فیلم Spawn قرار است مانند یک فیلم ابرقهرمانی باشد، اما یک نوع بسیار متفاوت از فیلم‌های ابرقهرمانی خواهد بود که امروز آن‌ها را تماشا می‌کنیم. من ایده یک فیلم ابرقهرمانی با بودجه کم را دوست دارم و به‌نظرم جالب است.

Spawn

مک‌فارلین پیش از این گفته بود که Spawn یک فیلم ترسناک با خشونت بسیار زیاد و با درجه سنی بزرگسال خواهد بود. پس از موفقیت فیلم Deadpool (ددپول) و فیلم Logan (لوگان)، فیلمسازان بیشتری به ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی با درجه سنی بزرگسال علاقه‌مند شده‌اند. با این حال، بودجه پایین فیلم Spawn ریسک ضرر این فیلم را بسیار کاهش خواهد داد و فشار کمتری روی مک‌فارلین خواهد بود. با وجود این، هنوز اطلاعات بیشتری از فیلم Spawn از جمله ناشر، بازیگران و تاریخ اکران این فیلم، منتشر نشده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده