نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

تریلر جدید از بازی Dishonored: Death of the Outsider منتشر شد

کمپانی بتسدا سافت ورکس در آستانه عرضه بازی Dishonored: Death of the Outsider تریلری جدید با محوریت شخصیت Outsider‌ منتشر کرده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا سافت ورکس به تازگی تریلر جدیدی از بازی مستقل Dishonored: Death of the Outsider منتشر کرده است. در این ویدیو علاوه بر نمایش قسمت‌هایی از گیم‌پلی بازی، شاهد توضیحات هاروی اسمیت، مدیر خلاقیت آرکین استودیو (Arkane Studios) پیرامون شخصیت بیگانه یا همان Outsider نیز هستیم و خواهیم دید ‌که چرا دو شخصیت اصلی بازی یعنی Billie Lurk و Daud قصد دارند به زندگی این شخصیت به ظاهر نامیرا پایان دهند.

اسمیت در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان درنهایت می‌توانند شخصیت اوت‌سایدر را از بین ببرند، پاسخ جالبی ارائه کرد. به گفته وی این بازی تا به حال بازیکنان را مجبور به نابودی شخصیتی نکرده است. شاید بتوان از این حرف اسمیت این‌طور برداشت کرد که به احتمال زیاد در پایان بازی می‌توانیم بین کشتن و یا رها کردن این شخصیت چشم مشکی تصمیم‌گیری کنیم. 

بازی Dishonored: Death of the Outsider در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد. شما می‌توانید این تریلر تازه منتشر شده را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.

برای دانلود ویدیو به آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده