// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۵

تاریخ عرضه بازی Skyrim برای نینتندو سوییچ مشخص شد

در جریان رویداد Nintendo Direct، کمپانی نینتندو تاریخ عرضه بازی Skyrim را اعلام کرد.

از زمان معرفی و عرضه نینتندو سوییچ تا به امروز ویدیو و اخبار مختلفی حول بازی Skyrim برای این کنسول منتشر شده ولی نکته‌ای که همیشه در ابهام باقی‌مانده است، تاریخ عرضه بازی که بالاخره، در جریان رویداد Nintendo Direct تاریخ عرضه رسمی بازی Skyrim برای نینتندو سوییچ مشخص شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو اعلام کرد که بازی Skyrim در تاریخ ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر) سال جاری روانه بازار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند روی کنسول نینتندو سوییچ این بازی را تهیه کرده و این بار به شکل متفاوت‌تری به تجربه اسکایریم بپردازند. متفاوت از این جهت که این بازی با کنترل‌ها و حس‌گر جوی‌کان‌ها هم‌خوانی دارد و از این‌ طریق می‌توانید کارهای متفاوتی در طول بازی انجام دهید.

برای مثال می‌توانید از طریق حس گر جوی‌کان شمشیر خود را حرکت داده یا با کمان خود هدف‌گیری کنید. جدای از این موارد یک ست لباس و اسلحه بازی The Legend of Zelda نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است که از طریق اسکن مجسمه‌های Amiibo در دسترس قرار می‌گیرد. درآخر این نکته را بگویم که نسخه نینتندو سوییچ بازی اسکایریم، شامل بازی اصلی و سه بسته الحاقی آن به نام‌های Dragonborn، Dawnguard و Hearthfire می‌شود.

بازی The Elder Scrolls V: Skyrim برای اولین بار در نوامبر سال ۲۰۱۱ برای کنسول‌های نسل هفتمی و پی‌سی روانه بازار شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده