// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۸

تاریخ انتشار بازی Sine Mora Ex برای نینتندو سوییچ مشخص شد

سرانجام استودیو THQ Nordic تاریخ انتشار بازی Sine Mora Ex برای کنسول نینتندو سوییچ را اعلام کرد. 

استودیو THQ Nordic تاریخ انتشار بازی Sine Mora Ex برای کنسول نینتندو سوییچ را اعلام کرد. این بازی که دوباره بازسازی شده است در تاریخ ۴ مهرماه در آمریکا منتشر می‌شود، در حالی که تاریخ انتشار آن برای دیگر کشورها روز ۱۸ مهر اعلام شده است.

زمانی که بازی Sine Mora Ex برای پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شد، سازندگان اعلام کردند که بازی در تابستان برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. اما حالا پس از مشخص شدن تاریخ عرضه Sine Mora Ex برای نینتندو سوییچ، ویژگی‌های دیگری از بازی نیز برای این کنسول اعلام شده است. اکنون نسبت تصویر ۱۶:۹، بازی چندنفره در شبکه محلی، صداگذاری کامل به زبان انگلیسی، سه حالت جدید برای بخش Versus و تعدادی مرحله جدید به بازی اضافه شده‌اند.

برای آنهایی که با این بازی آشنایی ندارند باید گفت که بازی اصلی Sine Mora در سال ۲۰۱۲ برای کنسول‌های نسل هفتمی و پی‌سی عرضه شده بود و بازی Sine Mora Ex به‌صورت بازسازی‌شده برای کنسول‌های نسل هشتمی و پی‌سی در مردادماه سال جاری عرضه شد. Sine Mora Ex در سبک شوتر و دارای دو حالت داستانی و حالت مسابقه‌ای و بدون داستان است. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده