نویسنده: پیمان مرادی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۹

بازی واقعیت افزوده‌ The Machines، به صورت انحصاری برای آیفون منتشر خواهد شد

در جریان رویداد ویژه اپل که در شهر کوپرتینو برگزار شد، دیرکتیو گیمز (Directive Games) بازی واقعیت افزوده‌ی جدید خود را با نام The Machines معرفی کرد.

در طی رویداد ویژه‌ی معرفی آیفون 8 در شهر کوپرتینو، برگزارکنندگان زمانی را نیز برای معرفی ویژگی‌ها و امکانات واقعیت افزوده اپل و فناوری ARKit اختصاص دادند. در همین راستا اتلی مار، مدیر عامل دایرکتیو گیمز، بازی جدید این شرکت را با نام The Machines معرفی کرد.

در خلال صحبت‌های اتلی مار شخص دیگری در کنار او بازی The Machines را بازی می‌کرد و مار نیز توضیحاتی را درباره‌ی مرتبط بودن نبردهای بازی با دنیای واقعی ارائه می‌کرد.

Directive Games / The Machines

وی در این باره گفت:

فناوری ARKit تکاملِ شگفت‌انگیزی در راستای نحوه‌ی تجربه و بازی کردنِ بازی‌های واقعیت افزوده خواهد بود. شما می‌توانید از مکان حضور خود در دنیا واقعی به عنوان یک برتری استراتژیک در مقایسه با حریفانتان استفاده کنید. شما تنها بازی را کنترل نخواهید کرد، بلکه قادر خواهید بود درون بازی حضور داشته باشید. شما می‌توانید با حرکت کردن در دنیای واقعی، زوایای مختلفی را از نبرد‌های درون بازی ببینید.

بر طبق گفته‌ی اتلی مار بازی The Machines، عرضه‌ی خود را به صورت انحصاری برای iOS، از همین ماه آغاز خواهد کرد. این بازی از فناوری ARKit استفاده می‌کند و از جلوه‌های بصری با کیفیت 4K بهره‌مند خواهد بود. لازم به ذکر است که شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به این بازی و دیگر بازی‌های موبایلی را در بخش اخبار بازی موبایل زومجی مطالعه کنید.


منبع venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده