// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

سیزن پس بازی Star Wars Battlefront را به رایگان دریافت کنید

با تصمیم کمپانی الکترونیک آرتز امکان دریافت رایگان Season Pass بازی Star Wars Battlefront روی تمامی پلتفرم‌ها فراهم شده است.

سال ۲۰۱۵ اتفاق تازه‌ای از سوی استودیو دایس و کمپانی الکترونیک آرتز رقم خورد و علاقه‌مندان به مجموعه جنگ ستارگان و سری Battlefront توانستند پس از ۱۰ سال نسخه‌ جدیدی از این سری را در قالب بازی Star Wars Battlefront تجربه کنند. ارسال ۱۴ میلیون نسخه از این بازی به خرده‌فروشی‌ها نشان از محبوبیت آن در بین مخاطبین دارد که به‌واسطه ویژگی‌هایی نظیر گیم‌پلی، جلوه‌های بصری و موسیقی مورد تحسین منتقدین قرار گرفته است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، علاقه‌مندان به بازی Star Wars Battlefront می‌توانند Season Pass این بازی را بدون صرف هیچ هزینه‌ای و به صورت رایگان دریافت کنند.

این امکان محدود به پلتفرم خاصی نیست و دارندگان پلتفرم‌های ویندوز، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان می‌توانند با مراجعه به صفحه مربوط در فروشگاه‌های اوریجین، پلی استیشن و مایکروسافت اقدام به دریافت آن کنند. در حالی که دارندگان کنسول نسل هشتم کمپانی سونی برای استفاده رایگان از سیزن پس بازی مذکور نیاز به اشتراک پلی استیشن پلاس ندارند، اما کاربران کنسول ایکس‌باکس وان برای بهره‌مندی از این فرصت لازم است اشتراک ایکس باکس لایو گلد داشته باشند.

صرف نظر از پلتفرم مورد استفاده، در اختیار داشتن سیزن پس بدین معنا است که تمامی بسته‌های الحاقی بازی Star Wars Battlefront در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این بازی دارای پنج بسته الحاقی به نام‌های Battle of Jakku ،Outer Rim ،Bespin ،Death Star و Rogue One: Scarif است که محتویاتی نظیر نقشه‌ها، قهرمانان و حالت‌های بازی جدیدی را اضافه می‌کنند.

بازی Star Wars Battlefront از این جهت که فاقد بخش تک‌نفره بود، با انتقاد رو‌به‌رو شد. به همین دلیل استودیو EA DICE و کمپانی Electronic Arts تصمیم گرفته‌اند که در دنباله این بازی یعنی بازی Star Wars Battlefront II بخش مذکور را اضافه کنند. این بازی که تمامی بسته‌های الحاقی آن رایگان خواهند بود و از پرداخت درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند، در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان) روی پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده