نویسنده: سارا مرتضوی
// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

عرضه نسخه فیزیکی دو بازی Inside و Limbo آغاز شد

کمپانی Playdead همزمان با آغاز عرضه جهانی نسخه فیزیکی دو بازی Inside و Limbo، تریلر هنگام عرضه این پک دوگانه را نیز منتشر کرد.

مقاله مرتبط

کمپانی Playdead سازنده دو بازی محبوب، مشهور و موفق Inside‌ و Limbo از آغاز عرضه هم‌زمان این دوبازی در قالب یک نسخه فیزیکی در خرده‌فروشی‌ها خبر داد. هم‌زمان با این عرضه کمپانی سازنده به همراه ناشر این نسخه از بازی، یعنی استودیو 505Games از تریلر زمان عرضه این بازی نیز رونمایی کردند.

در این نسخه فیزیکی علاوه بر دو بازی Limbo و Inside، تعدادی پوستر و کارت‌های هنری بازی نیز به چشم می‌خورد.

Inside+Limbo Pack

بازی Limbo‌ برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ میلادی و به طور انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس 360 منتشر شد. از آن زمان تاکنون و با توجه به موفقیت چشمگیر این بازی و نیز استقبال بی‌نظیر طرفداران، این بازی کم‌کم راه خود را به سایر کنسول‌ها نظیر پلی‌استیشن 3، پلی‌ استیشن 4، پلی‌ استیشن ویتا، ایکس‌ باکس وان و نیز کامپیوتر باز کرد. این بازی داستان پسری بی‌نام و نشان را روایت می‌کند که در تلاش است تا خواهر گمشده خود را پیدا کند. در این بازی شما عازم دنیایی سیاه و سفید شده و باید پازل‌های خطرناک و کشنده‌ای را پشت سربگذارید.

خوشبختانه بعد از مشاهده موفقیت بازی Limbo، اعضای کمپانی Playdead بیکار ننشسته و دست به ساخت بازی جدیدی با عنوان Inside زدند. این بازی نیز که همان حال و هوای آشنای لیمبو را داشت، باری دیگر داستان پسری گمنام را روایت می‌کرد که عازم دنیایی عجیب و غریب شده است؛ جایی که مردمانی مسخ‌شده در گوشه و کنار آن به چشم می‌خورند.

نسخه فیزیکی دو بازی Limbo و Inside‌ در حال حاضر با قیمت ۳۰ دلار در امریکای شمالی و برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 عرضه شده است. به این ترتیب طبق وعده کمپانی Playdead، این نسخه فیزیکی در تاریخ ۱۴ سپتامبر (۲۴ شهریورماه) در اقیانوسیه، آلمان و اتریش و پس از آن با اختلاف یک روز یعنی در تاریخ ۲۵ شهریورماه در سایر نقاط اروپا منتشر خواهد شد.

شما می‌توانید تریلر زمان عرضه این بازی را در وب‌سایت زومجی تماشا کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده