// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Turn

بازی موبایل Turn با الهام از بازی Stack به خوبی توانسته به یک بازی جدید و سرگرم کننده تبدیل شود. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

یکی از استودیوهای بازی‌سازی که تا به حال بازی‌های متنوع و مختلفی را روی پلتفرم موبایل منتشر کرده، استودیو کچاپ (Ketchapp) است که اگر از دنبال‌کنندگان بازی‌های موبایل باشید، حتما نام این استودیو را شنیده یا حتی بازی موبایل 2048 را نیز بازی کرده‌اید؛ بازی‌ای که در زمان عرضه شدن‌اش سر و صدای زیادی به پا کرد و از اعتیادآوری بسیار بالایی نیز برخوردار است. در این میان بازی موبایل Stack را می‌توان یکی از ساخته‌های متفاوت استودیو کچاپ دانست. در جریان این بازی اندروید و آیفون شما باید مکعب‌های مختلفی را روی هم قرار می‌دادید تا از نظم یکسانی برخوردار باشند و اگر نظم آن‌ها به‌هم می‌خورد، اندازه‌ی مکعب شما نیز کوچک‌تر می‌شد؛ تا زمانی که مکعب‌های شما آن‌قدر کوچک می‌شدند که نمی‌توانستید روی هم قرارشان بدهید. حال تیم سازنده با استفاده از همان فرمول آشنا، بازی جدیدی را روانه بازار کرده که از حق نگذریم بسیار جذاب و سرگرم‌کننده است.

تیم سازنده به خوبی توانسته ایده‌های بازی Stack را به یک بازی جدید تزریق کند

بازی موبایل Turn نیز از همان قاعده‌ی کوچک شدن مکعب تا زمانی که باعث باخت شما شود، برخوردار است، ولی نحوه پیاده‌سازی آن با بازی Stack متفاوت است و همین تفاوت سبب شده تا حس و حال یک بازی جدید به شما دست بدهد. به عبارتی در بازی اندروید و آیفون Turn شما با یک بازی ثبت رکورد روبه‌رو هستید که حرکات صحیح شما شمارش و به‌عنوان رکورد در بازی ثبت می‌شود. محیط بازی نیز، یک محیط مارپیچ است و شما در نقش یک مکعب، باید به درستی سر پیچ‌ها صفحه‌نمایش را لمس کنید و بدون برش خوردن، وارد مسیر جدید شوید. حال هر بار که زمان‌بندی مناسبی نداشته باشید، بخشی از مکعب شما برش خواهد خورد؛ تا زمانی که کوچک بودن مکعب‌تان باعث باخت شما شود. نکته‌ی جالب این بازی این است که هرچقدر مکعب شما از نظر ارتفاع یا طول باریک‌تر و کوچک‌تر شود، به همان نسبت مسیر بازی نیز تغییر می‌کند و همین تغییر باعث می‌شود خطای بیشتری انجام دهید. به عبارتی بازی هیچ چالشی را برای شما به وجود نمی‌آورد، بلکه این شما هستید که خود را به چالش می‌کشید.

اشتباهات شما، در واقع همان چالش‌هایی هستند که بازی برای‌تان به ارمغان می‌آورد

هر اشتباه شما در بازی شرایط را برای شما سخت‌تر می‌کند و برای ثبت رکورد بیشتر، باید مسیرهای باریک‌تری را طی کنید و همین مورد سبب می‌شود که تمرکز خود را از دست بدهید. در واقع تمرکز داشتن، مهم‌ترین عامل در بازی اندروید و آیفون Turn است و اگر نتوانید آن را کنترل کنید، مطمئن باشید در همان حرکات ابتدایی، کل مکعب خود را از دست خواهید داد. از طرفی هرچقدر که بتوانید حرکات درست بیشتری را پشت سر هم داشته باشید، یک سری پوینت به دست خواهید آورد که از طریق مواردی نظیر ویدیوهای تبلیغاتی یا جعبه‌های جایزه نیز در دسترس شما قرار داده می‌شود. زمانی که در منوی بازی هستید، علامت‌ سوال‌هایی را می‌بینید که برای آزاد شدن نیاز به ۲۰۰ پوینت دارند و هر بار که این پوینت‌ها را جمع‌آوری کنید، مکعب بازی به شکل خاصی در می‌آید. برای مثال اولین علامت سوال، مکعب بازی را به شکل یک تکه از هندوانه در می‌آورد!

همین تنوع در اشکال مکعب بازی، یکنواختی را از بین می‌برد و شما را مجبور می‌کند مدام شانس خود را امتحان و رکورد‌های بهتری را کسب کنید تا بتوانید مکعب‌های بازی را کامل در اختیار بگیرید. شاید تنها موردی که کمی شما را اذیت کند، ویدیوهای تبلیغاتی بازی باشد که این روزها این مورد به چیزی عادی در میان بازی‌های اندروید و آیفون رایگان تبدیل شده است. در آخر، بازی Turn با استفاده از فرمول بازی Stack به خوبی می‌تواند شما را برای ساعت‌ها یا حتی روزها و ماه‌ها سرگرم کند و این سرگرمی را نیز می‌توانید با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

 

دانلود بازی اندروید و آیفون Turn


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده