// جمعه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

بازی Thimbleweed Park به‌زودی برای سوییچ، اندروید و آیفون منتشر می‌شود

استودیو Terrible ToyBox تاریخ دقیق انتشار بازی Thimbleweed Park را برای نینتندو سوییچ، آیفون و اندروید مشخص کرد.

بازی Thimbleweed Park با داشتن گیم‌پلی اشاره‌وکلیک خود توانست اوایل سال جاری طرفداران قدیمی سبک ماجراجویی را به خود جذب کند. چندی پیش اعلام شد که این بازی قرار است برای نینتندو سوییچ و دستگاه‌های موبایل منتشر شود.

حال در میان جدیدترین اخبار بازی، استودیو تریبل توی‌باکس (Terrible ToyBox)  تاریخ دقیق راه‌یابی این بازی را برای پلتفرم‌های یاد شده مشخص کرد. در این راستا بازی مذکور در تاریخ ۳۰ شهریور ماه (۲۱ سپتامبر) با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای سوییچ منتشر می‌شود.

گفتنی است که نسخه سوییچ این بازی ویژگی‌های خاصی را در خود جای داده است که توانایی‌های سخت‌افزاری سوییچ را به رخ می‌کشد. این بازی به طور کامل از کنترلر‌های جوی‌کان و صفحه لمسی این کنسول پشتیبانی می‌کند و در آن سو کاربران می‌توانند بازی را در حالت دستی و همچنین روی نمایشگر تجربه کنند.

علاوه بر مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار این بازی روی سوییچ، سازندگان تاریخ راه‌یابی آن را نیز در جدیدترین اخبار بازی موبایل مشخص کردند. نسخه موبایل بازی Thimbleweed Park در تاریخ ۲۸ شهریور (۱۹ سپتامبر) برای آیفون منتشر می‌شود. همینطور تاریخ راه‌یابی این بازی برای اندروید نیز برای ۱۱ مهر ماه (۳ اکتبر) برنامه‌ریزی شده است.

بازی Thimblweed Park هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  کامپیوتر، مک و لینوکس در دسترس است. همانطور که در بالا اشاره شد بازی مذکور در هفته‌های آتی برای سوییچ، اندروید و آیفون نیز منتشر می‌شود. این بازی توانست در زومجی نمره ۸.۵ را از آن خود کند، در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید. همچنین برای آشنایی بیشتر با محیط بازی می‌توانید نگاهی به تریلر نسخه سوییچ آن که چندی پیش منتشر شده است، بیاندازید.

| |


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده