نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۶

تنها یک هفته به پایان فیلمبرداری New Mutants باقی مانده است

کارگردان فیلم New Mutants (جهش‌یافته‌های جدید) با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از نزدیک بودن پایان فیلمبرداری این پروژه خبر داد.

جاش بون، کارگردان فیلم New Mutants (جهش‌یافته‌های جدید) عکسی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که علاوه بر اعلام هفته پایانی فیلمبرداری این فیلم علمی-تخیلی و اکشن کمپانی مارول، لوگو آن را نیز فاش ساخت. مجموعه مردان ایکس کمپانی فاکس، قرن بیستم، از زمان اکران فیلم‌ X-Men (مردان ایکس) برایان سینگر همچنان ادامه داشته و داستان‌های متفاوتی را در خود جای داده است. بعد از سه‌گانه ابتدایی که دو فیلم آن را برایان سینگر و آخرین را برت راتنر کارگردانی کرد، فاکس تصمیم به ساخت ریبوتی از این مجموعه گرفت. اولین فیلم مجموعه جدید، فیلم X-Men: First Class (مردان ایکس: کلاس اول) بود که کارگردانی آن را متیو وان بر عهده داشت. این فیلم به‌عنوان پنجمین نسخه و همچنین پیش‌درآمدی در مجموعه فیلم‌های مردان ایکس به شمار می‌رود که پس از فیلم X-Men Origins: Wolverine (خاستگاه مردان ایکس: ولورین) ساخته شده است. فیلم بعدی X-Men: Days of Future Past (مردان ایکس: روزهای گذشته آینده) بود که این فیلم را هم برایان سینگر کارگردانی کرد. آخرین فیلم سه‌گانه جدید، فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) بود که این مرتبه نیز برایان سینگر بر مسند کارگردانی این فیلم نشست و چهارمین همکاری خود با مجموعه مردان ایکس را رقم زد. خط داستانی اصلی مجموعه مردان ایکس همچنان ادامه دارد، ولی معرفی دو اسپین‌آف جدید و بسیار متفاوت از این مجموعه، طرفداران را بسیار ذوق‌زده کرد. اولین فیلم، Deadpool (دِدپول) بود که شخصیت شوخ‌طبع دِدپول را روی پرده آورد. این فیلم توانست ۷۸۳ میلیون دلار فروش داشته باشد. دیگری که اتفاقاً از برترین فیلم‌های سال ۲۰۱۷ نیز به شمار می‌رود، فیلم Logan (لوگان) بود. درامی تیره‌وتار، خشن و بسیار متفاوت با دیگر فیلم‌های این ژانر که البته با استقبال گسترده تماشاچیان و منتقدان همراه بود. این فیلم حدود ۶۱۶ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. بعد از اکران موفقیت‌آمیز این دو فیلم، کمپانی فاکس تصمیم به ادامه ساخت فیلم‌های اسپین‌آف مجموعه مردان ایکس گرفت؛ یکی از این فیلم‌ها New Mutants است.  

کارگردانی اسپین‌آف جدید مجموعه مردان ایکس را جاش بون بر عهده دارد. جاش بون را با کارگردانی فیلم‎های Stuck in Love (در دام عشق - ۲۰۱۲) و The Fault In Our Stars (بخت پریشان - ۲۰۱۴) به یاد داریم. فیلم New Mutants اولین فیلم از سه فیلم مرتبط با مجموعه مردان ایکس است که امسال روی پرده می‌روند. دو فیلم بعدی که شاهد اکران آن‌ها خواهیم بود یکی قسمت دوم فیلم Deadpool و دیگری هم X-Men: Dark Phoenix (مردان ایکس: ققنوس سیاه) است. داستان فیلم New Mutants در مورد ۵ نوجوان جهش‌یافته است که پی به قدرت‌ها و توانایی‌های خود می‌برند و باید با یکدیگر همکاری کنند تا بتوانند از مکانی که در آن گیر افتاده‌اند فرار کنند. فیلمبرداری فیلم New Mutants از اوایل تابستان امسال در شهر بوستون ایالت ماساچوست آغاز شد. امروز هم جاش برون اعلام کرد که تنها یک هفته به پایان فیلمبرداری این فیلم باقی مانده است.

در تصویری که جاش بون در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته، کلاکت فیلمبرداری را می‌بینیم که علاوه بر نشان دادن اطلاعات فیلمبرداری، لوگوی این فیلم را نیز فاش ساخته است. این لوگو تقریباً شبیه همان کتاب‌های کمیک دهه ۸۰ است، البته کمی خشن‌تر و خونین‌تر! این تصویر را با هم می‌بینیم:

Josh-Boone

اگر به زیر حرف S دقت کنید، شخصیتی را می‌بینید که در حال راه رفتن روی برف است و به نظر می‌رسد دنیل مون‌استار/میراژ باشد. از دیگر شخصیت‌های اصلی این فیلم نیز می‌توان ایلینا راسپوتین/مجیک (با بازی آنیا تیلور جوی)، رن سینکلر/ولفزبین (با بازی میسی ویلیامز)، سم گاتری/کنن‌بال (با بازی چارلی هیتن) و روبرتو دی‌ کاستا/سان‌اسپات (با بازی هنری زاگا) را نام برد. به این لیست دکتر سیسلا رِیِس (با بازی آلیس براگا) را هم اضافه کنید؛ وی نقش استاد گروه جهش‌یافته‌ها را ایفا خواهد کرد و البته توانایی‌های خاص خود را خواهد داشت. هنوز مشخص نیست که شخصیت شرور داستان چه کسی خواهد بود. حدس زده می‌شود شخصیت دیمِن بیر یا وارلاک در نقش شخصیت شرور فیلم New Mutants حضور داشته باشند. در ابتدا تأیید شده بود که شخصیت دیمن بیر در فیلم جاش بون حضور خواهد داشت.   

پیش از این جاش بون گفته بود که فیلم New Mutants، فیلمی ترسناک خواهد بود، اکنون با توجه به لوگوی افشا‌شده فیلم و خون‌هایی که آن را پوشانده است می‌توان صحت صحبت‌های وی را تأیید کرد. احتمالاً درجه سنی این فیلم R خواهد بود و تنها باید منتظر بمانیم که این خبر به‌صورت رسمی اعلام شود. پیش از این فاکس از ساخت فیلم‌های با درجه سنی R ضرر نکرده بود و تماشاچیان نشان دادند مشکلی با فیلم‌های ابرقهرمانی و کمیکی این درجه سنی ندارند. فیلم Deadpool که انواع و اقسام شوخی‌ها در آن به تصویر کشیده شد و صحنه‌های خشن هم کم نداشت بسیار مورد استقبال قرار گرفت. فیلم Logan نیز با داستانی جدی، تیره و البته صحنه‌های بسیار خشن، تعریفی جدیدی از فیلم‌های برگرفته از کمیک را از خود برجای گذاشت. تا جایی که می‌دانیم فیلم‌های اصلی مجموعه مردان ایکس همان درجه سنی بالای ۱۳ را خواهند داشت، ولی قسمت دوم فیلم Deadpool و نیز فیلم X-Force (ایکس‌فورس) درجه سنی R گرفته‌اند.

مطمئناً خیلی از طرفداران فیلم New Mutants منتظرند تا اولین تریلر این فیلم را ببیند. قرار است فیلم New Mutants در ماه آوریل سال ۲۰۱۸ (فروردین یا اردیبهشت ماه ۱۳۹۷) روی پرده برود. به نظر کمی قبل از این تاریخ تریلرهای این فیلم منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود اولین تریلر این فیلم اواخر سال ۲۰۱۷ منتشر شود.  

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده