// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

بازی The Division را برای سه روز رایگان تجربه کنید

علاقه‌مندان به بازی The Division می‌توانند این بازی را از فردا به مدت سه روز رایگان روی پی‌سی تجربه کنند.

اگر علاقه‌مند به بازی The Division هستید و بنا به دلایل مختلف هنوز نتوانسته‌اید این بازی را تجربه کنید، هیچ نگران نباشید زیرا در این آخر هفته، بازی The Division به مدت سه روز به صورت رایگان در اختیار مخاطبان پلتفرم کامپیوتر قرار خواهد گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی The Division از ساعت ۹:۳۰ شب ۲۳ شهریور (۱۴ سپتامبر) تا ساعت ۹:۳۰ شب ۲۶ شهریور (۱۷ سپتامبر) به صورت رایگان در اختیار کاربران پی‌سی قرار خواهد گرفت. همچنین اعلام شده که نسخه یوپلی این بازی رایگان است و هم‌اکنون می‌توانید این بازی را دانلود کرده تا در روز مورد نظر، نیازی به دانلود بازی نداشته باشید. از نظر محتویات، The Division به صورت کامل در اختیار کاربران قرار داده می‌شود و فقط، بسته‌های الحاقی بازی در دسترس نخواهند بود.

در ادامه تخفیف‌های ویژه‌ای برای نسخه استاندارد و گلد بازی در نظر گرفته خواهد شد که هنوز قیمت این تخفیف‌ها اعلام نشده‌اند. بازی The Division در ماه مارس سال ۲۰۱۶ روانه بازار شد و تا به امروز میلیون‌ها بازیکن آن را تجربه کرده‌اند. همچنین یک آپدیت نیز برای The Division در نظر گرفته شده که در پاییز امسال در دسترس قرار می‌گیرد و در زومجی می‌توانید جزئیات این بروزرسانی را مشاهده کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده