نویسنده: علیرضا قاسمی
// چهار شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

امکان دانلود بازی NBA 2K18 فراهم شد

از هم‌اکنون، می‌توانید دیتای بازی NBA 2K18 را روی کنسول پلی‌استیشن 4 یا ایکس‌باکس وان خود دانلود کرده و اقدام به نصب بازی کنید. 

در جدیدترین اخبار بازی، با توجه به این که به انتشار رسمی بازی NBA 2K18 نزدیک می‌شویم، افرادی که این بازی بسکتبال حرفه‌ای را پیش خرید کرده‌اند، اکنون می‌توانند این بازی را روی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان دانلود کنند. Pre-load به این معنی است که شما می‌توانید، دیتای این بازی را روی پلتفرم خود دانلود کرده و نصب کنید و بلافاصله پس از انتشار رسمی، به تجربه‌ی بازی بپردازید. 

افرادی که این بازی را پیش خرید کرده‌اند، نسخه‌ی Early Tip-Off را در اختیار خواهند داشت که به آن‌ها اجازه خواهد داد که NBA 2K18 را، چهار روز پیش از انتشار رسمی بازی و در تاریخ ۲۴ شهریور تجربه کنند. 

البته لازم نیست که شما تا آن زمان صبر کنید، چرا که نسخه‌ی دمو Prelude این بازی پیش از این منتشر شده و می‌توانید این بازی را تجربه کنید. در Prelude می‌توانید لحظاتی، هرچند کوتاه، بخش MyCareer را تجربه کنید. همچنین دموی منتشر شده به شما اجازه‌ی بازی در بخش Neighborhoods را می‌دهد. 

بازی NBA 2K18 علاوه بر پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، ایکس باکس 360 و ایکس باکس وان، در تاریخ ۲۸ شهریور، روی کنسول نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد. مدتی پیش، سیستم مورد نیاز بازی NBA 2K18 اعلام شد و همچنین از کاور جایگزین این بازی رونمایی شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده